Voor de thuisblijf mama's

A

Anoniem

Guest
Zijn er veel moeders die full time mama zijn?
Wat doen jullie nou allemaal op een dag?
Ik ben zelf ook een thuisblijfmama en ik merk soms wel eens dat
ik me verveel....Want ja we zijn maar met zijn drietjes en ik ben het huis snel doorgewerkt....Ja dan ga je weer es achter de pc zitten maar ik betrap mezelf er wel eens op dat ik echt wel eens TE vaak achter de pc zit.Maarja wat moet ik dan doen?
Wat doen jullie dan op zo'n dag als deze?Regenachtig, koud(brr wat is het koud)?
Hmm ben wel even naar de stad geweest vandaag, maarja morgen is er weer zo'n koude dag....

xxx

zo een beetje hetzelfde.. hahaha, en ATWT (is nu) en een beetje lummelen door huis.. met die meid spelen.. tja, altijd wel wat te doen..

Groetjes Debby
ps; als ik de ziektewet weer uitben, ga ik wel weer part-time werken

Ja kijk wij hebben dus geen tv.....
Dat is hier echt uit den boze als je naar de kerk gaat

ook geen optie dus...

Hier ook fulltime mama maar verveel me geen minuut!!
Heb de tv eigenlijk nooit aan, alleen s'avonds even...
Wat ik zoal doe? wassen, strijken en alle andere huishoudelijke dingetjes!
Heerlijk met mn meisje keuvelen.. ballen, wandelen, kinderboerderij, fietsen, boodschappen doen, op visite... Noem maar op!
Mijn man werkt onregelmatig en is dus ook wel 'veel' overdag thuis en onze dochter is geen slaapster dus ik ben blij als ik even kan zitten als ze een uurtje op bed ligt!

groetjes L81

Net je stukje bij 'ikweet het niet meer' gelezen en wat reacties.... heftig hoor voor je...
Herken t wel hoor! Ben ook de hele dag met onze kleine en als mn man dan uit werk komt wil ik gewoon rust! geen zin in zijn knuffels maar gewoon niks.... Ik zeg dan ook gewoon, ik ga vanavond naar de zonnebank en rij dan 3 extra rondjes om, even lekker alleen relax in de auto met de muziek aan!
Jou wereldje is ook wel ontzettend verandert las ik, wat me ontzettend heftig lijkt... want je bent eigenlijk ook niet meer de persoon die je was... En nu mama... Je mag me best aan msn toevoegen of n draadje openen zodat we een beetje kunnen kletsen over wat we die dag gedaan hebben en over andere 'onbelangrijke' dingen kletsen die ons thuis bezighouden! hahaha!

Hier sinds kort ook een thuisblijf-mama en ik moet zeggen dat ik me eigenlijk ook niet verveel. En dat terwijl de tv hier overdag niet eens aan staat!
Ik ben dan natuurlijk al veel tijd kwijt met het brengen en halen van de oudste naar en van school. Dit doe ik het liefst op de fiets of lopend, zodat ik lekker buiten ben.
Verder het huishouden en natuurlijk achter de pc!
Ook komt het uitlaten van de hond nog tussendoor en ga ik bijna elke middag even buurten bij mijn moeder.
Maar ik heb na zo'n dag thuis dan vaak 's avonds wel sterk de behoefte om er even alleen tussen uit te gaan.
Ben overigens wel weer op zoek naar een part-time baan, want als ik te lang thuis ga zitten, vind ik het niet zo leuk meer, denk ik.
Sil

L 81

Lijkt me leuk om met je te msnén!!
Heb je ook hyves?
mijn msn is daphne.v.v@hotmail.com

Weltruste!!

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 17:23:42'));

Ja kijk wij hebben dus geen tv.....
Dat is hier echt uit den boze als je naar de kerk gaat

ook geen optie dus...

En internet mag wel??? kan je ook tv-programma's op kijken

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan