Voor de thuisblijf mama's

Jaja dat mag wel maarrrrrr............dan moet het wel internet zijn van kliksafe of iets anders, want die 'filtert' het internet.Maarrrr als je daarvan een code weet kan je alsnog overal op!Mijn schoonouders hebben dus ook kliksafe maar de kinderen weten een code dus ze komen overal opMaar ik kan je vertellen de meeste mensen hebben gewoon 'open' internet hoor!Want met kliksafe duurt alles veel langer en er zijn de normaalste site's waar je dan niet op kan!Dikke onzin zeg ik!!Dus ik kan idd wel lkkr achter de pc gemiste afleveringen zien...Maar achter de pc kijkt lang niet zo lkkr dan achter de tv, geloof mij!

Onze dochter is dus wel een slaper dus ik heb echt heel veel tijd...
En ook de was en de strijk is hier zo gedaan, ik hou het elke dag bij dusja...
Ik denk dat ik maar gewoon iets van een hobby moet gaan zoeken ofzoHahaha ik zie het wel!

xxx

Hahaha ik zal je toevoegen op msn! Hebben we meteen een hobby erbij hahaha!
Ik heb ook hyves! zal ik jou daar ook toevoegen?

Liefs L81

heyhey!
Ik ben (helaas) geen thuisblijfmoeder; mijn man zorgt fulltime voor Lara. Maarre, heb je het fotoboek van je kleintje al helemaal bijgewerkt? Is ook een flinke tijdverdrijver!!!
Succes!
Jacoline.

oh ja, mijn zus is wel thuisblijfmama en die heeft zich gestort op het naaien van kleertjes. Met nog meer mama's hebben ze een ervaren naaister gevraagd het hen te leren. En sindsdien heeft ze echt al onwijs leuke dingen gemaakt voor d'r dochter (schattige jurkjes vooral)!
Ik zou het ook wel willen leren, maar ik heb gewoon de tijd niet, omdat ik 32 uur werk.

Maar goed, het moet je wel liggen dat geknutsel/handwerken. 'k Wilde je de tip toch nog even meegeven!

Naaien heb ik geprobeerd!Mijn schoonvader heeft ooit gezegt; Je bent geen goeie huisvrouw als je niet kan naaien!Dus ik had zoiets dan zal ik hem laten zien wat ik kan!!Ha belachelijk is natuurlijk zo'n opmerking van me schoonvader!!!Ik heb het een paar x gedaan maar dat is niks voor mij!K'ben er veelste ongeduldig voor!

Plakboek dat is dus iets wat ik ontzettend leuk vindt!Maar hij is al helemaal tot de laatste foto's beplakt!Ik heb er inmiddels 3 dus ik d8 zo dat ik wat dat betreft maar wat langzamer aan ga doen

Nee ik denk dat ik iets van kettingen ga maken ofzo....Ik weet het anders ook niet...
ff googlen en op zoek naar iets waarmee ik kettingen kan gaan maken

xxx

hoi hoi,

sorry geen tv.. och meid wat saai.. (sorry) hoop niet dat ik iemand (jou) voor de kop stoot maar soms is het best lekker ff voor die kast zitten en verstand op NUL..
heb wel een vraag:   waarom mag je geen tv.. ja ik snap vd kerk maar waarom niet?
en ben jij zo geloofig? internet mag dan wel? veroordeel je niet ben gewoon echt nieuwsgierig.. ik ben een soort van thuis blijf mama.. ben stewardess en werk soms echt 2 weken niet.. dus dan zit ik ook thuis met willem..

nu heb ik wel een tipje voor je. hihi
www.programmagemist.nl

daar kan je sommige programma's zien..
of je koopt stiekum klein tv-tje..

succes
liefs Annemieke

Hallo thuisblijfmama's!

Ook ik ben sinds een paar weken thuisblijfmama en mij bevalt het prima!
Ik ben namelijk naast het zorgen voor mijn kindjes in de avonduurtjes werkzaam voor Janbibejan houtenspeelgoed! Janbibejan verkoopt mooi en duurzaam hout
en speelgoed via thuisparty's!
Ik verveel me zo nooit! Ik ben overdag lekker thuis en s'avonds werk ik een aantal uurtjes.
Ik deel m'n eigen tijd in en ben baas over eigen agenda! Ideaal!
Misschien iets voor een van jullie?

Janbibejan zoekt namelijk net als ik demonstratrices in het hele land die onderstaande aanspreekt:
- Interesse in houtenspeelgoed
- een leuke baan waarin jij je eigen tijd kan indelen
-je eigen Janbibejan winkeltje
-heel veel leuk speelgoed binnen handbereik
-werken op provisiebasis met daarnaast aantrekkelijke acties
-goede contactuele eigenschappen
-je bent bereid minimaal 1 party per week te geven

Lijkt je dit leuk, laat het me maar weten. We kunnen genoeg nieuwe collega's gebruiken.

groet,
thuisblijfmama

Nee ik ben niet gelovig....me man wel, kzal het proberen uit te leggen.

Ik kreeg verkering met me man toen ik 13 was.Ik ben dus niet christelijk opgevoed en hij wel.In de loop va de verkeringstijd ging ik mee naar de kerk enz enz.En toen we trouwde was ik zeg maar helemaal van de kerk.Ging elke zondag naar de kerk en onze dochter is ook gedoopt.Ik ben zelf ook gedoopt en we hebben belijdenis gedaan.Maar nou de laatste paar maanden schopte van alles me tegen het verkeerde been, dingen van de kerk, bepaalde dingen die mensen zeggen en hoe ze denken enz enz.Dus ik ben er helemaal mee gekapt.Ik heb even geen zin meer om naar de kerk enz enz te gaan en me aan allerlei wetjes en regeltjes te moeten houden!Ik wil   gewoon mezelf zijn.Ik heb me 7 jaar lang aangepast en dat ben ik nu een beetje zat!Dus van huis uit ben ik wel tv gewend maar toen der tijd hebben wij hem niet genomen omdat ik er toen ook niet achter stond.Maar het doet me ook niet veel hoor!Keek thuis nooit tv!En als ik me nu ECHT verveel ga ik op uitzending gemist kijken of op eo hebben ze soms ook wel eens leuke programma's of ik kijk een dvd.
Snap je het allemaal een beetje?

En wrom geen tv....ja daar vloeken ze op en mensen lopen te bloot en ja ik weet het allemaal niet hoor!!En weet je het interreseert me eigelijk ok niet echt!Ze vinden toch van alles en nog wat!Lekka laten gaan zeg ik!

xxx

Terug
Bovenaan