Voor de verandering: trots op jezelf!

Lieve mama's,

Wat zijn we allemaal trots op onze koters en zéker als ze weer wat nieuws doen en kunnen. Maar waar deze topic nou eens over gaat:

Wanneer was je voor het laatst écht trots op jezelf?

Het lijkt me echt heel leuk om dat nou eens van ons allen te lezen, dus brand maar los!

Groetjes
Susan

Bijt ik zelf het spits af natuurlijk, zo'n topic komt niet zomaar uit de lucht vallen hahaha:

Vandaag heb ik in een georganiseerde 10 kilometerloop de 10 kilometer afgelegd in 59 minuten en 50 seconden.

Trots op mezelf want: het leek me eigenlijk helemaal niet zo leuk, meedoen aan zo'n evenement(2200 deelnemers aan dit onderdeel), vond het best spannend maar heb het toch gedaan. En ik heb nog nooit zo'n snelle tijd gelopen op deze afstand (sterker nog: ik had nog niet eerder de volle 10 kilometer gerend.....) Had je mij een jaar geleden verteld dat ik dit vandaag zou doen, dan zou ik heel hard gelachen hebben.

Maar ik heb het gedaan en ook nog in een (voor mij) snelle tijd!
Dus: Trots!

Liefs
Susan

Ik was 1,5 jaar geleden enorm trots op mezelf omdat ik 14 kilo was afgevallen, maar ja, zoals je weet zaten die er na een tijd ook allemaal weer aan, dus ben ik weer de strijd met mezelf aangegaan en deze keer gaat het me lukken! In 2 weken -3,7 kilo!!

Ik ben eigenlijk over het algemeen niet speciaal trots op mezelf om een bepaald voorval, maar over de grote linie. Ik sta er grotendeels alleen voor met de kids en ondanks de regelmatige dipjes vind ik eigenlijk dat ik er het verdomd goed afbreng als alleenstaande mama en daar ben ik toch steeds weer enorm trots op!!

Liefs Fonske

En Suus, ik heb diep  respect voor je. 10 Kilometer!!! Pfffff, ik ben blij als ik 10 kilometer kan wandelen en dat lukt me nog steeds niet! Echt een goede prestatie!!

Liefs Fons

Hallo mama's,

er is niet één specifiek ding wat ik kan noemen. Wat eerst mijn credo was; 'wat er ook gebeurt ik ga door' is nu mijn valkuil...

Nou ja dan ben ik daar trots op: ik onderken mijn valkuilen.

En nu iets fris en fruitigs: BEN TROTS OP MIJN ROL ALS MAMA!!!!

Liefs renske

Ik ben eigenlijk niet zo vaak trots op mezelf, maar al ik dan die kleine schatjes van ons zie, dan ben ook ik trots op mezelf in de rol van mama!!

Ook ben ik trots op het feit dan ondanks het vele wat ik heb meegemaakt en mee maak op het moment, toch niet bij de pakken neer ben gaan zitten en toch overal het positieve uit probeer te halen!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Ik ben trots op mezelf omdat we nu al twee weken lang elke avond een half uur sporten (15 minuten op de loopband en 15 minuten op de fiets). Ik ga nu de derde week in. We (mijn man en ik) hebben afgesproken als we dit in totaal 2 maanden vol houden er nog een derde apparaat bij komt (crosstrainer) en nog eens twee maanden iets om spieren te trainen (iets met gewichten).

Volgens mij is dit toch de enige manier om blijvend af te vallen, voorlopig gaat het goed en daar ben ik best trots op.

Ik heb er even over na moeten denken maar ik ben eruit:

Ik ben trots op mezelf omdat ik, ondanks alle moeilijke dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt, twee en een half jaar geleden voor mijzelf en mijn drie mannen  heb gekozen en hoe moeilijk het soms ook voor mij is ik nog steeds achter deze hele goede keus kan staan.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan