Ik heb er ook even over moeten nadenken ja, en nu ik erover nagedacht heb mag ik ook wel trots zijn op mezelf vind ik... Het is een combinatie van dingen die al genoemd zijn en wat "nieuwe" dingen.
* Dat ik nu al een betere mama ben dan mijn biologische moeder ooit is geweest: ik hou vast aan mijn motto: een "zielige" jeugd is nóóit een excuus! Dat ik gelukkig wel onvoorwaardelijke mama-liefdes-genen heb en ze kan uiten...
* Ik ben trots op wie ik ben geworden, helemaal alleen. Dat ik, hoe moeilijk soms ook de juiste keuze's heb gemaakt ooit.
* Op mijn kindjes die het goede van mij en Gert-Jan hebben meegekregen en altijd een stabiel thuis hebben en zullen vinden.
* Ik zit in de activiteiten commissie van de voetbal vereniging en wij organiseren ook elk jaar de Koninginnedag. Op die dag is de zeskamp helemaal voor mij, organiseren, uitvoeren, promoten, opruimen en alles wat erbij komt kijken. Ik heb dus nu al 5 jaar geen moer gehad aan koninginnedag, hahahah! Terwijl ik op die dag een bestuurskamer heb gedeeld met leuke sterren: Jannes, Wolter Kroes, Charlene, en Thomas Berger, heb ik alleen tijd om ze gedag te zeggen en samen een colaatje naar binnen te klokken en helaas nog niet eens voor een leuke foto, hahaha! Nu organiseer ik hem zelfs voor de tweede keer zwanger, en ik doe het nog steeds met veel plezier, met 2 kindjes en een man die voor mij ook de hele dag daar te vinden zijn... De lieverds!