voor de vrouw die het even niet meer weet

ook ik wil mijn mening nog even kwijt. Wat je ook doet, je doet het toch nooit goed!

Ook ik spreek uit ervaring, 2 jaar bezig zwanger te raken, vreemdgegaan en een week later een positieve test. Ook ik heb met een enorm schuldgevoel rondgelopen, wist zeker dat het niet van hem kon zijn en dat het wel van mijn man moest zijn. (ook door de termijn, het kon gewoon niet) De hele zwangerschap bleef het toch knagen. Ik heb dat als straf gezien voor het vreemdgaan. Dat schuldgevoel was mijn eigen schuld, het bij mijn man neerleggen door het op te biechten vond ik te gemakkelijk.

Godzijdank leek het kindje vanaf de eerste minuut sprekend op mijn man. Babyfoto's en jeugdfoto's konden niet duidelijker zijn. Dit was ook telkens de reactie die ik kreeg als iemand mijn kindje zag. Gelukkig een bevestiging van wat ik zelf zeker wist.

Wat wel anders is aan jou verhaal is dat die man er wel anders mee omgaat en best nog wel eens lastig zou kunnen gaan doen. Dat is wel een risico. Als je man het toch hoort kan ie het beter van jou horen dan via via. Ik zou dus wel een beetje in de gaten houden of hij echt afstand neemt of zijn moment afwacht...

Ik wens je heel veel sterkte!
 
Ik vind dat zo ontzettend veel recaties die ik lees op deze verhalen in de trant zijn van: "Ach, vreemdgaan, dat overkomt iedereen wel 's en is de normaalste zaak van de wereld".
Begrijp me goed, ik ben echt niet wereldvreemd hoor en zeker niet heiliger dan de Paus, maar vreemdgaan...nee, dat gaat er bij nou eenmaal echt niet in! (letterlijk!)
Als je nou al zo'n held bent om vreemd te gaan (want sorry hoor, zoiets 'overkomt' je niet spontaan) wees dan ook de held door het op te biechten! Dat is volgens mij wel het minste wat je moet doen tegenover je man! En ja, als die ander kwaad wil tegenover jou en je man...dan ligt dat binnen handbereik voor hem!
 
SLUIT IK ME BIJ AAN.
NEEM JE EIGEN VERANTWOORDELIJHEID EN GA NIET ZIELIG LOPEN DOEN.

KUNNEN WE HET NU WEER GEWOON OVER ZWANGERSCHAPDINGEN HEBBEN EN NIET OVER ZULKE IMMENSE ELLENDE?
 
ik vindt het ook super gezeik!!
en als je vreemd ben gegaan en je bent zo bang dan laat je het toch weghalen? respect heb je toch al niet, dus kan je dat er ook nog wel bij doen vindt ik!
waar zijn de waarde en normen?!

en als je dan zo nodig vreemd moet gaan gebruik dan aub een CONDOOM lekker hoor als je vent dalijk met een ziekte rondloopt door jouw geneuk...
 
tut tut tut, ieder huisje zijn kruisje (dus ja, zo low can you go, shit happens) en ook al is het niet goed te keuren... het is menselijk om een fout te maken. Deze dame voelt zich al klote genoeg zonder jullie oordeel. De enige aan wie zij verantwoording heeft af te leggen is aan haar eigen man en niet aan een stel anonieme posters op een forum!

Face up to your responsibility en praat met je man, wees eerlijk en heb geen geheim voor je man. Het zal moeilijk zijn en je zult vanaf nu keihard moeten knokken voor je relatie, want je hebt heel wat vertrouwen terug te winnen en leer je les, doe het nooooooooooit meer! En cut off die andere vent... echt zoiets heb je echt niet nodig!

Nogmaals, good luck!
 
Terug
Bovenaan