voor de vrouw die het even niet meer weet

Lekker makkelijk ook, al dat anonieme gepost. Daar word ik nou misselijk van! En nee, ik ga zelf nooit vreemd en weet zeker dat mijn kind van mijn man is, maar kunnen we alsjeblieft ophouden elkaar te veroordelen? Daar is een forum niet voor hoor! Iedereen mag hier zijn angsten uitspreken en iedereen mag daar zijn mening over geven, maar dat respectloze anonieme gehak op iemand vind ik te makkelijk! Hebben jullie zelf misschien weinig eigenwaarde en is het daarom prettig af te kunnen geven op iemand die een fout heeft gemaakt? Daar lijkt het in ieder geval wel op. Jammer... het is immers nog steeds: verbeter de wereld, begin bij jezelf.
 
Fout Demi...errug fout, die reactie van jou. (ehhh...vind ik!) Niet gaan lopen zeuren dat ze nu van die 'rare' reacties krijgt. Daar vraag je natuurlijk zelf om als je jouw persoonelijke verhaal op een algemeen forum zet en vraagt om meningen.
ANONIEM!
 
Enne Sam,

Vind jij de poster zelf met haar verhaal dan ook zo gemakkelijk omdat ze anoniem post???????????????
Dat anoniem antwoord moet hij/zij helemaal zelf weten.
Wie zegt mij dat jij echt Sam heet?!
Sinterklaas
 
Wat triest. Op het vorige verhaal werd heel normaal gereageerd en nu allemaal van die idiote anonieme reacties? Wat een kleuters hangen hier toch rond zeg!

Vreemd gaan is bij ons iets wat niet kan. Ik ben meerdere malen belazerd en weet hoe het voelt waardoor ik het nooit en te nimmer zou wagen. Mijn vriend zou me er overigens gelijk uit trappen en andersom ook.

In dit geval, tja, het is gebeurt. Vertel je het wel, dan gaat er een hoop stuk. Vertel je het niet, dan ben je niet eerlijk en zal jij met het schuldgevoel blijven zitten en, mocht het kind niet van jouw partner zijn en hij komt hier alsnog achter (door DNA onderzoek, of door degene met wie je het slippertje hebt gehad) dan ben je denk ik verder van huis.

Ik dacht trouwens dat we hier van alles mochten bespreken, dus kap met dat geouwehoer en dat afgezeik! Zit niemand op te wachten.
 
Dat iemand anoniem antwoord, is op zich ook geen probleem. Alleen in combinatie met het soort reactie vind ik het wat minder geslaagd. Madonna zong het al in 'Live to tell': 'Don't judge a man till you've been standing in his shoes'. Wat mij betreft geldt dat ook voor vrouwen... Zeker nu iedereen hier binnenkort een ander mens zal gaan opvoeden... Kunnen we onze kinderen alsjeblieft een beetje respect bijbrengen? Het kan natuurlijk heel goed dat je vreemdgaan afkeurt, daar is ook niets mis mee. Maar dat op een normale manier brengen, is ook nog nooit iemand dood aan gegaan.
 
Terug
Bovenaan