Voor de vrouwen die niet precies weten wanneer de nod is

A

Anoniem

Guest
( Rode duvel springt uit het doosje als hij zin heeft. helaas weten de dames niet wanneer )

Mariska (32) 13 maanden   ronde   4

Ellen (30)   5 maanden   ronde2

Natasja (28) ronde 15

Blankie (25) ronde 3

Martine (25) ronde 4

Is het niet leuk om neer te zetten ongeveer wanneer de nod

desnoods alleen de maand

Het is een ideetje

veel liefs natasja

Hoi Natasja,

Leuk idee van je maar helaas is dat niet mogelijk.

Ik zal je mijn verhaal even vertellen.

Nadat ik vorig jaar in april gestopt ben met de pil ben ik in de "stop week" keurig ongi geworden daarna................ pas weer na 150 dagen, toen ....................................weer na   120 dagen en toen weer na...................................70 dagen. Nu zit ik al weer op ...........................44 dagen en er is nog niets te bekennen.

Het is erg frustrerend nooit weten wanneer je ongi wordt of wanneer je vruchtbare dagen zijn of zelf wanneer je overtijd zou zijn. Wel steeds alle zwangerschaps kwaaltjes hebben en dan toch maar een test doen want je zou zwanger kunnen zijn maar helaas natuurlijk altijd negatief.
Iedere  keer je  NOD afwachten is vreselijk denk ik maar dit is dagelijks je NOD   hebben. Want je kunt dus wel ieder moment zwanger zijn.

Van de andere dames weet ik niet precies wat hun verhaal is maar zoals je misschien snapt is  het bij mij niet mogelijk om een NOD dag of maand te zeggen.

Daarom staan er bij ons de maanden dat we bezig zijn erbij zodat het niet lijkt dat ik nog maar vier ronden bezig ben  wat meestal iets meer dan vier maanden betekent maar juist al 14 maanden.

Ik hoop dat het zo duidelijker voor je is.

Groetjes Mariska

Hoi!
mijn NOD zou bij een "gewone" cyclus zo ongeveer 4 juni zijn.

groetjes, martine

Natasja, ik zag dat je bij mij ronde 4 had neergezet, maar we gaan komende maand ronde 6 in (de tijd vliegt).

hoi,
mijn nod dag was afgelopen zondag maar er zijn nog steeds geen rode duiveltjes opkomst. mijn zwangerschaps test was  gisteren weer neg. nou ik hou het er dus maar op dat mijn nod nog steeds ergens in mei is.  
groetjes  pally  

Jeetje

wat vervelend voor je

ik wist niet eens dat dat kon

zo lang voordat je nod er is

Ik laat de lijst wel zo

dat is dan toch het best

veel liefs natasja

Ja ik denk ook dat dit de beste omschrijving is voor op de lijst. Ik heb er samen met Doortje lang over na gedacht want ik wilde er toch graag op.

Wil je alleen op de volgend lijst 14 maanden schrijven????? Dan klopt het weer helemaal. En zodra er een nieuwe ronde bij komt dan hoor je dat direkt.

En natuurlijk bedankt voor de moeite voor het maken van de lijst

Groetjes Mariska

Ik heb een beetje hetzelfde probleem afgelopen zondag weer een neg test gehad nu maar weer wachten. Ik heb nml. geen idee ik hoop het snel te weten te komen en dan hoor je het natuurlijk van me.
Alvast bedankt voor het maken van de NOD lijst en kun je er bij Blankie ronde 5 bijzetten bedankt.

Groetjes bianca

Terug
Bovenaan