Voor de vrouwen die niet precies weten wanneer de nod is

Hallo allemaal,

ik ben een beetje nieuw hier lees al een paar dagen me :).

Maar nu vraag ik me af waar de afkorting NOD voor staat.
OD is denk ik ongesteld dag of zoiets maar voor de N kan ik een hele hoop suggesties bedenken.

Groetjes
Daniëlle

hoi DDaantje,

Welkom op het forum. Het is erg gezellig hier en zoals je ziet is er altijd wel iemand die je met je vragen wil helpen. Je NOD is je Niet Ongi Dag. Dus de dag waarop je natuurlijk liever niet ongi (ongesteld) moet worden.
Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust en iedereen wil ook graag met je mee duimen voor jou NOD. Dus als je die weet moet je het doorgeven aan sas 24 Je naam en je ronde (dat is de hoeveelste keer dat je bezig bent,na iedere ongi komt er een ronde bij.) en je leeftijd en dan doe je helemaal mee met ons.

Nogmaals welkom

Mariska

HoiHoi,

ook ik zal mijn verhaal even vertellen, want ook bij mij gaat niet op dat ik je kan zeggen  wanneer ik mijn ongi  kan verwachten .....

Ik ben in dec. gestopt met de pil en werd in de stopweek ongi. Daarna werd ik voor het eerst uit mezelf zeg maar  ongesteld op 7 februari. Sinds die tijd heb ik helemaal geen menstruatie meer  gehad !!!! Nu dus al 3,5 maand geleden.

Dus vandaar dat je bij mij ook het aantal maanden hebt staan dat ik bezig ben om zwanger te worden (5 maanden)  En ik wacht nu dus op mijn 2e ongesteldheid (ronde 2).

Ik hoop dat het duidelijk is voor je. Succes met het bijhouden van de NOD lijst, leuk dat je het hebt overgenomen van Doortje !!! En natuurlijk hoop ik dat je snel zwanger mag zijn !!!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan