voor degene die FV geven??

Ik heb vanaf dag 1 Nutrilon standaard gebruikt en geen enkel probleem gehad. De kraamhulp zei dat Similac dezelfde samenstelling heeft, maar wel een paar euro goedkoper is. Ik heb het nooit gebruikt, maar misschien heb je er wat aan. In eerste instantie zou ik met normale voeding beginnen en pas later overstappen op 'dieet'voeding

Hier goede ervaringen met kruidvatvoeding. Wij zijn begonnen met kruidvat extra care na de borstvoeding ivm allergien in de familie. Daarna zijn we overgestapt naar de gewone opvolgmelk. Op het cb vertelde de arts dat alle voedingen die aangeboden worden aan speciale eisen moeten voldoen dus allemaal goed zijn. Ik had dus echt zo iets van we beginnen met de goedkoopste en duurder kan altijd nog. Tussendoor hebben we een gratis pak nutrilon geprobeerd maar daarvan moest linde meer spugen en had eerder weer honger dus toch maar weer terug op kruidvat voeding. Heel tevreden hier dus!

Groetjes Anja

hoi,
ik ben begonnen met borst voeding voor de beste start moet wel lukken natuurlijk, en daarna nutrilon en die kocht ik dan als ze in de aanbieding waren.
Ben daar zeer tevreden over, alhoewel ik wel denk dat er geen verkeerde baby voeding in de winkelstaat!!
Succes met je keuze

ik gebrui vanaf dat esther geboren is friso, omdat ze tevroeg geboren was moest ze eerst prematuren voeding van friso hebben en daarna ben ik overgegaan op friso normaal1 in combinatie met friso comfort1 i.v.m. spugen en en darmkrampjes, en dat werkte heel goed.
omdat ze nu bijna 1 jaar is, kan ik overgaan op gewone melk

groetjes eveline

Mijn dochter heeft slecht bv gedronken, en dat hadden we niet door. Wel heeft ze in de eerste week bijvoeding gehad dmv vingervoeding. Op aanraden van de kraamzorg hadden we een proefpakketje Nutrilon hypoallergeen gehaald. In het ziekenhuis werd ze ook met deze bijgevoed. Zo'n proefpakketje is goedkooper dan dat je meteen een heel duur pak moet halen wat je misschien weer weggooit op het moment dat de bv goed op gang komt. Na 6 weken ben ik van het cb meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis wegens ondervoeding en trage hartslag. Daar werd ze op flesvoeding gezet icm afgekolfde melk. Nu ook weer Nutrilon hypoallergeen, want als er wel een voedingsreactie zou komen dan was het niet duidelijk wat de oorzaak van de klachten zou zijn. De verdere ellende in het ziekenhuis zal ik jullie besparen. Ik ben tot  3 maanden doorgegaan met bv icm fv, toen heb ik het opgegeven. We zijn met  4 maanden overgestapt naar Nutrilon standaard, want dat scheelde een hoop geld. (Zit meer in een pak en is goedkoper) Er zijn geen voedselallergieën in onze familie bekend, maar in het ziekenhuis wilden ze het zekere voor het onzekere nemen. Gelukkig is alles nu goed met haar, prima gewicht en lengte.

Terug
Bovenaan