Mijn dochter heeft slecht bv gedronken, en dat hadden we niet door. Wel heeft ze in de eerste week bijvoeding gehad dmv vingervoeding. Op aanraden van de kraamzorg hadden we een proefpakketje Nutrilon hypoallergeen gehaald. In het ziekenhuis werd ze ook met deze bijgevoed. Zo'n proefpakketje is goedkooper dan dat je meteen een heel duur pak moet halen wat je misschien weer weggooit op het moment dat de bv goed op gang komt. Na 6 weken ben ik van het cb meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis wegens ondervoeding en trage hartslag. Daar werd ze op flesvoeding gezet icm afgekolfde melk. Nu ook weer Nutrilon hypoallergeen, want als er wel een voedingsreactie zou komen dan was het niet duidelijk wat de oorzaak van de klachten zou zijn. De verdere ellende in het ziekenhuis zal ik jullie besparen. Ik ben tot 3 maanden doorgegaan met bv icm fv, toen heb ik het opgegeven. We zijn met 4 maanden overgestapt naar Nutrilon standaard, want dat scheelde een hoop geld. (Zit meer in een pak en is goedkoper) Er zijn geen voedselallergieën in onze familie bekend, maar in het ziekenhuis wilden ze het zekere voor het onzekere nemen. Gelukkig is alles nu goed met haar, prima gewicht en lengte.