Voor degene die niet alles vergoed krijgen..

hoi hoi

helaas heb ik een miskraam gehad
ik heb wel nog een gesprek gehad met de fertiliteiten arts
ze gaan mij nog even bespreken en dan hoor ik mof het idd beter is om met medicatie zwanger te raken of hopen op noig een wonder
we hebben woensdag een afspraak en zien van daar uit wel verder

hoe verloopt je zwangerschap??

ik schrijf ook nog op zomer 2007 0-1 jaar

schrijf jij ook nog ergens anders??
wil wel wat leuek foto's zien als hij/zij is geboren hihihi

groetjes moekje

Hey Bloem,

Met mij gaat alles goed. De bloedingen zijn gelukkig sinds een paar weken voorbij en we hebben a.s. dinsdag de 20 weken echo. Erg spannend allemaal. Ik ben niet meer zo aktief op het forum, ik ben al vreselijk onzeker op het moment en daar doet het speuren op het internet en andere droevige verhalen van anderen geen goed aan..Ik denk dat wij toch bezorgerder zijn (de meiden die al een tijd in de medische molen zitten) dan dat het zo gepiept is. Ik ben zo bang dat het fout gaat..na 6 jaar komt dan misschien toch onze droom in november uit...Ik hoop dat je mij een beetje kunt begrijpen. dat neemt niet weg dat ik je alles succes van de wereld toewens en dat ook voor jou de behandelingen, verdriet, pijn  en onmacht niet voor niets mogen zijn..

Probeer niet op te geven! Ik kom hier af en toe nog even kijken..

Hou je sterk!

Mo

Hey Moekje,

Wat ontzettend naar de de zwangerschap is geeindigd in een miskraam. 1 pluspunt is dat je weet dat het dus toch wel kan alleen heb je daar nu helemaal niets aan. Ik hoop dat jullie iets aan de gesprekken zullen hebben, je weet wat je te wachten staat dus de keuze is geheel aan jullie...

Ik schrijf niet op een ander forum. Ik merk dat ik moeite heb met het lezen van verhalen van meiden waarbij het niet goed gaat. Ik probeer er wat afstand van te nemen. Ik ben zelf al onzeker genoeg terwijl daar eigenlijk geen reden toe is. Dinsdag hebben we de 20 weken echo en daar kijk ik wel naar uit.

Ik kom hier af en toe nog wel even kijken. Ik wens je veel sterkte toe..

Mo

hey lieve mo

ik snap je onzekerheid erg goed
en als afstand nemen voor jouw goed is moet je dat zeker doen

als je de 20 weken echo hebt gehad en hebt gezien dat alles helemaal in orde is en je gaat elke dag leven voelen gaan de zorgen wat meer weg en ga je wat meer genieten
ECHT WAAR , het komt goed meid.

wens je een hele goede fijne zwangerschap toe en probeer van elk moment te genieten want het gaat zooooo snel voorbij , vooral na die 20 weken

ik hoop toch tussendoor of na de bevalling hier nog wat van je te lezen en zo wie zo een foto he hjihihihihi

groetjes moekje

Terug
Bovenaan