voor degenen die wel borstvoeding gaan geven, weten jullie dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik wil na de bevalling bv gaan geven, maar moet ik zo ´n borstvoedingskussen aanschaffen? En een borstkolf ook al van te voren of pas als het lukt?
liefs diana

Hoi,

ik heb twee kinderen borstvoeding gegeven zonder kussen. Een kolf heb ik van te voren wel gekocht, maar eigenlijk nooit gebruikt. Ik zou het gewoon eerst proberen, je kan altijd nog vanalles aanschaffen.

Groetjes van Marloes

Hallo!!

Ik heb een bvkussen gekocht omdat ik deze gebruik op het werk bj de kids en dit als prettig ervaarde. Nu slaap ik ermee omdat het wat helpt bij het verveldende liggen door mijn buik. Maar het is persoonlijk of je dit handig vindt ja of nee.Misschien ken je iemand die ereen heeft die je mag proberen en als het bevalt kan je er altijd zelf nog een aanschaffen. Voor de borstvoeding wat ik ik ook wil gaan geven zover dat lukt schaf ik pas de kolf aan als dit echt nodig is dus dat houdt in als ik genoeg melk heb en de baby hier genoeg aan heeft. Sommige dingen heb j echt zo gekocht door je vriend/man mama vriendin en evt jezelf op het moment wann je dit wil.

succes alvast met alle voorbereidingen

liefs lili

Hoi Diana,

Ik denk dat het wel erg handig is hoor zon kussen ook ik wil zo n kussen hebben en je weet ik wil flesvoeding gaan geven.Maar z o n kussen lijkt me gewoon erg handig en zeker heel fijn voor de baby...

Liefs Bernice

Kussen zou ik wel vantevoren kopen maar een kolf niet. Je weet nooit of bv geven lukt en als het lukt of je wel wilt kolven. ik heb wel bv gegeven maar niet gekolft, vond het niks.

gr
Marielle
22w4d

Zo'n kussen is geweldig, ook als je net als ik na 10 dagen stopt met BV. Ik gebruik hem nog nu mijn dochter bijna 13 maanden is als steun onder mijn arm met FV. Daarnaast is het een lekker kussen om je kind op te laten liggen naast je op de bank.

Een kolf zou ik aanschaffen als je hem echt nodig hebt, die kan je ook nog huren!
Ingeborg

Hoihoi,

Ik heb mijn zoontje ruim 5 maanden borstvoeding gegeven. Ik gebruikte hierbij geen borstvoedingskussen. Ik gebruikte altijd een stel kussens als steun voor onder mijn arm.
Nu ben ik weer zwanger. Ik wil opnieuw proberen om borstvoeding te geven. Ik ga nu wel zo'n kussen aanschaffen. Je hebt ze al voor niet veel geld en dan hoef ik niet weer hele bouwwerken van kussens te maken voor het voeden. Die kussens wilden ook nog weleens gaan schuiven of in elkaar zakken. Daar begin ik niet meer aan.Het lijkt me toch wel handig.
Ik had van tevoren geen kolf aangeschaft, maar ik heb er ook nooit een nodig gehad. Ben dus blij dat ik hem niet aangeschaft had.

Groetjes van ikky.

hi, het BV kussen vond ik een onding. met een paar gewone kussen en katoenen slopen kwam ik tot een nestje wat veel prettiger lag voor JCB.

de kolf heb ik via marktplaats gekocht, ... en het ging niet, dus die heb ik voor hetzelfde geld weer verkocht.

Terug
Bovenaan