Voor Demi36

Een komkommer voor Annet

En een frikadelletje voor Esmé

Eet smakelijk dames!
Liefs Nelleke

Whaha,.. die frikandel,. Hij heeft toch meer hersenen er in zitten als de doorsnee frikandel als hij dat bordje kan knutselen,..

Vind hem wel sneu,.. Pak inderdaad wel die andere

Esmé mv kay

Het heet snackbar de Schorpioen in de Stevinstraat.

Wat is dat Esmé, nu ineens terugkrabbelen? Wil je nou een frikandel of een komkommer??

Bert wil binnekort een patatje bij jullie komen eten zegt hij.
Kunnen we gelijk even scheveningen in.

Gezellig!! en ik wil jullie niet aan de calorieen helpen hoor, maar als je komt MOET je echt de specialiteit proeven: BROODJE SPEKLAP MET CHILISAUS!!!!! MMMMMMMmmmmm

KGeloof dat wij ook komen! JAmmieie!
(even aan Sonja vragen of het mag, hihi)

Nelleke

Ik heb net ff aan mijn vriend gevraagd of de Schorpioen wel een goede snackbar is. Zijn antwoord: Vroeger in elk geval wel! (hij is er al in geen jaren meer geweest omdat hij er niet meer in de buurt woont)

En Cissy, zover is het niet bij mijn schoonouders vandaan hoor! Je zit in elk geval lekker dicht bij de Kinderboerderij! Waar mijn schoonmoeder lopent naar toe gaat als ze op Lukas moet passen. Dus mocht je daar ooit een oranje bugaboo aantreffen met een roodharig jochie erin dan heb je hoogst waarschijnlijk Lukas te pakken.

Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik hoor het al: het wordt hoog tijd dat jullie eens een patatje en/of een broodje speklap komen eten en jezelf overtuigen dat je in de beste snackbar van Scheveningen bent !!hihihi

Wat die oranje kinderwagen betreft: ik hou 'm in de gaten hoor!! maar ik zie hem donderdag toch ook??

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan