Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat spannend meid!! Al denk ik dat je morgen gewoon een mooi garnaaltje te zien krijgt, je hebt gewoon een schat van een verloskundige die niet zelf op zoek gaat naar een hartje, maar je lekker zelf laat zien dat het goed zit!
Ik duim voor je en lees morgen vast een goed bericht, vertrouw daar maar op!
Ik ga ook zeker voor je duimen morgen hoor! We gaan er gewoon van uit dat het allemaal goed is en dat jij morgen je kindje te zien krijgt op die echo!
Hou je ons op de hoogte?
Het is heel normaal om wat bloedverlies te hebben. Als dit dan bruinig is is het vaak alleen maar positief. Dat is dat vaak oud bloed wat tijdens de innesteling is vrijgekomen nu pas naar buiten is komt. Het zou meer zorgen baren als het om helder/vers bloed ging.. wat begint met een klein beetje en alleen maar erger wordt op den duur.
Wees dus gerust dat de helft van de zwangere dames wat bloedverlies heeft tussen de 9 en de 12 weken zwangerschap. Zolang het alleen maar wat is met afvegen en het niet in je "broekje" loopt mag je gerust ademhalen!!
Dus vertrouw op je lichaam!!
Het is heel normaal en dat ze je meteen even doorsturen is gewoon voor je eigen gemoedsrust..
Hou je taai meid en succes morgen!
Ik wacht met spanning af...
Vond het leuk je eens in het echt te zien, en helemaal je verhalen over Joell, wat een herkenning!! Best fijn om eens te horen dat Saar niet enig in haar soort is!
Vond het leuk je eens in het echt te zien, en helemaal je verhalen over Joell, wat een herkenning!! Best fijn om eens te horen dat Saar niet enig in haar soort is!
Schrijf ik het weer met een J ...sorry...Yoell (puntjes lukt niet haha)