voor depri van esther

A

Anoniem

Guest
he meid,

wat balen zeg! cht klote.
heb jij al een inwendige echo gehad om je eileiders te laten nakijken? of iets met die vloeistof? waarvan ze kunnen zien of er verstoppingen zijn? je hebt tenslote een meisje.

even lullig misschien, wil je niet bang maken hoor. maar mijn nicht heft 3 jaar geprobeerd om zwanger te woden, heeft nu ook een meisje van 4. ze waren meteen weer verder gegaan en nu blijkt dat ze och vijandig slijm heft en dat haar meisje een kans was van 1 op bijna en miljoen.
maar jij bent 2 keer zwanger gewest dus dat kan het haast niet zijn.

ik hoop dat de gyn met iets komt voor je. soms kan er maar beter wel iets aantoonbaars zijn waarmee je geholpen kunt worden dan met het kluitje het riet in gestuurd worden.

sterkte en kop op.

ik heb toch een vermoede datmn ei niet afgelopen  zondag maar nu is. felle prikken rechts onderin mn buik, en HOERA mn vriend heeft vrij vandaag haha.

dikke knuffel esther

Hoi Esther,
ik vind ook dat ze bij de gynacoloog onderzoeken moeten doen bij Wendy.
heb al gezegd dat ze hogerop moet gaan.
ik zou het hier niet bij laten
ze heeft nu lang genoeg gewacht.
gr lisette

hallo lieve meiden, ik heb een paar maanden geleden  al onderzoeken gehad bij de gyn, zoals bloedonderzoek, inwendige echo,   kweek afgenomen van afscheiding, baarmoeder, eierstokken onderzocht, maar niks is aan de hand!! mijn man heeft ook zijn zwemmertjes moeten inleveren en daar is ook niks uitgekomen, de gyn belde toen dezelfde dag nog op en die zei dat hij me met dat spul ( ha ha ) zwanger moet kunnen maken!!!   maar omdat ik nou zo aan het schommelen ben met die cyclussen ga ik maandag toch maar even terug!! ben benieuwd   of dat hij me ergens mee kan helpen, alleen zei hij toen dat mijn eierstokken nog schoon gespoten kon worden maar dat doet wel zulke pijn dat hij dit liever niet deed!! nog niet!!
ik klets al een tijdje met lisette die ook hiet net gerageerd heeft, echt een hele lieve meid, kan met alles bij haar terecht! vind het te gek dat ze zwanger is!!!   en me nu toch niet heeft laten vallen want ja als je eenmaal zwanger bent kan je ook zeggen , ik verhuis naar het andere forum en ik kom niet meer op dit forum, maar dat heeft ze niet gedaan gelukkig , ze kletst iedere dag nog wel effe met mij!! en nu praat ik ook met jou natuurlijk , en dat vind ik ook kei fijn want jij hebt echt hetzelfde als mij ook al zo lang bezig enz.....
ik hoop dat we heel veel steun kunnen vinden bij elkaar, en ook lekker over andere dingen kunnen kletsen natuurlijk, want het leven bestaat niet alleen maar uit zwanger worden!! ( al lijkt het daar wel soms op)
nou meid een hele fijne avond nog, en hopelijk tot morgen!!
doei doei
xx wendy

hoi, ben ik weer,

eenmaal op t forum en elke vrije minnuut staat ie aan haha.

hoe gaat t met je? last van de duivels? al op de kalender staan wanneer je weer vruchtbaar bent hihi? zo gaat dat hier altijd. kan mn vent zich er ook vast op verheugen. bij hem maakt het werkelijk geen verschil of ik nu vruchtbaar ben of niet, hij vind het toch wel fijn

ik vind het ook fijn om met jou te kunnen ouwe betten over andere dingen. maar ook over ons "probleem" want op het forum, als het langer duurt, is iedereen al zo bezig met die ziekenhuizen. ik zit daar nu ook niet echt op te wachten.

ik ga mn nod toch maar op 1 juni zetten ipv 26 mei. maar nu ik me al een week op 26 mei ingesteld heb zal ik de 26e toch wel weer zenuwachtig worden ondanks mijn goede voornemens.

ik mag van mijzelf altijd iets leuks uitkiezen in een kledingwinkel als ik weer ongi word. werkt het zelfde als chocolade haha. en je word er niet dik van! (niet dat ik daar last van heb ofzo, chocolade eet ik niet per stukje maar per reep)

nou, nog even een hele dikke knuffel en misschien nog tot later vanavond. (ben hier niet weg te trimmen)

hoi meissie, ja hier gaat het wel hoor, wel wat buikpijn maar valt wel mee, hoef in ieder geval geen medicijnen er voor in te nemen, dus dat scheelt,
ik vind het ook fijn om met jou te praten over ons probleem!! want het klopt ja op het andere forum, als zwanger worden langer duurt daar zitten ze meestal in de MM , en dat hebben wij niet, maar van de andere kant denk ik ook weer hun weten wat er aan de hand is , maar wij weten helemaal niks!
maar alles komt goed zeggen ze he !! nou dan hopen we daar maar op,
en ik ga echt voor je duimen dat je volgende week een pos test in handen hebt,  
je verdient het !!!
ik heb eigenlijk nog niet gekeken wanneer mijn vruchtbare week is !! wel wanneer ik weer ong moet worden met een cyclus van   31 dagen!!! ik ga me niet meer gek maken , met een cyclus van 28 dagen want dat klopt gewoon niet, maar toch uit gaan van 28 dagen he!!! stom he, hoe krijg ik hoop!!!
nou ik hoop dat ik maandag iets te weten kom bij de gyn, maar ik denk dat ik gewoon moet afwachten, maar we zullen zien,
nou meid, een hele fijne avond nog, en tot morgen,
xxx wendy

hallo, nog ff een laat mailtje.

was pas om half  11 klaar met de laatste kids. en toen ik op mn scooter stapte was mn voorlicht kapot. nu staat mijn kinderdagverblijfje bovenop een onverlicht berg en das dus veeeeel te gevaarlijk om naar beneden te rijden.
ik taxi proberen te bellen, telefoon geen berijk, argggggh.
naar dichtbijzijndste restaurant gelopen en daar een taxi laten bellen, eindelijk na een half uur (ze zeiden 5 min) kwam die dan.

maar goed, we zijn weer thuis.  

heb de hele dag last gehad van mn onderrug, hopelijk dus niet nu pas mn ei. dan word mn nod pas 3 juni. en ook geen kans op sex vandaag en morgen en gister eigenlijk ook niet .

ach ja, ga lekker van mn verjaardag genieten zaterdag.  

ik heb altijd wel erg veel last van mn ongi, vooral de eerste dag, dan neem ik meestal wel een pijnstiller. soms echt van die felle pijnscheuten waarvan je dubbelklapt. maar dag 2 is het altijd weer weg.

ik duik  ook mn bedje in nu, mn vriends ouders logeren een weekje bij ons en we hebben dus een vol programma.  

dikke knuf en tot morgen.

hoi hoi, gezellig wij hebben ook zaterdag feest van mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd, lekker effe alles van je af zetten,
ik ben vanmorgen naar de gyn geweest en nu moet ik  vrijdag weer terug komen, en dan gaat hij nu mijn hele cyclus bekijken, en we moeten een samenlevings test doen want ja als we samen niet meer klikken ja dan hebben we een groot probleem!!! maar de gyn vind dat er een oorzaak gevonden moet worden omdat het nu wel heel lang duurt en ik had dat bij mijn twee eerdere zwangerschappen niet , daarom moet ik als hier nou nog niks uitkomt , dan moeten toch echt mijn eileiders door gespoten worden, maar dat wil hij tot het allerlaatst bewaren omdat dat heel veel pijn moet doen en darrom wil hij eerst het  1 doen en dan het ander!!
dus dan zien we wel weer wanneer mijn eitje gaat springen ha ha nou gaan we het dus echt zien!!!  
en hoe gaat het daar in spain!!!  
nou hoor wrdt het  vrijdag 31!!!! graden en wat denk je  van zaterdag?? 20 graden, nou als je nou niet verkouden wordt dan heb je wel een hele goeie weerstand!!!
nou  meid hopelijk tot vanavond, en anders tor morgen ofzo,
heel veel liefs van wendy    

hey esther, waar ben je nou, ?? ik denk dat je het heel druk hebt!!! ik hoop in ieder geval niet dat er iets aan de hand is,
ik hoor graag snel weer van je!!!
xxx wendy

Terug
Bovenaan