voor depri van esther

fijne verjaardag zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he meissie, waar ben je nou????
leuk feest gehad ?? ik ben inmiddels alweer bij de gyn geweest maar vertel wel de rest als je gereageerd hebt dan weet ik zeker dat je ook gaat lezen!! ha ha anders  typ ik hier mooi voor jan lul!!!ha ha
nou tot snel , doei doei

hoi meiske!

sorry sorry sorry sorry. ons interne is weer weg en ik zit nu in een internetcafe even bij te tanken. net weer ongi geworden zucht.

mn verjaardag was echt leuk. woendag uit eten geweest en zaterdag een fijn feest op het dakterras gehad, bbq en kampvuurtje. erg gezellig.

ik lees dat ze bij jou iets gaan doen?? vertel! ben morgen weer ff online ok?

dikke kus esther

hoi hoi, ja ik dacht al zoiets, wat kut dat je gisteren weer ong bent geworden!!! en hoeveel dagen was je cyclus nu???
waarom ga je dan ook is niet naar de gyn ofzo??? die kijken alles na!!!
ik ben nu om de drie dagen moeten komen en nu heeft hij mijn eitje in de gaten gehouden, en nu afgelopen maandag stond hij op springen maar ja hoelag duurt het voor dat hij gaat springen??? dat weet niemand niet!!
en we hadden voor afgelopen zondag " huiswerk" mee gekregen!! dan kon hij maandag ook meteen kijken of dat   ze goed zwommen daar binnen !!! en ja hoor ze zwommen goed!!! maar ja als er nog geen eitje zit te wachten dan kunnenzwemmen wat ze willen maar dan raak ik nog niet zwanger!!
nu moet ik 19 juni weer terug komen en als ik dan ong ben dan gaan we naar plan B en wat dan dan is dat weet ik niet ik vermoed zelf mijn eileiders door spoelen! en als ik dan nog niet ong ben ja dan ben ik   zwanger want dan zit ik ruim 7 dagen erover heen!!
maar ik verwacht het eerste , maar op zich is dat dan ook niet erg want dan word er weer verder gekeken en dat scheelt je wordt weer verder geholpen!!
nou meissie ik hoop snel weer wat je te horen,
en kop op he!!!!!
ooit een keer komt alles goed!!!!
EEN HELE DIKKE KUS VAN MIJ!
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

hoi. sorry dat ik weer zo lang weg gebleven ben. heb net de laatste paar berichtjes bij liselotte en jou gelezen. en blijkbaar is het dus weer niet raak.  hoe voel je je?

balen zeg!
om nog maar even terug te komen op je vorige berichtje hier, ik heb simpelweg geen tijd...

mijn kinderdagverblijfje is een eenmanszaakje, dus ik heb niemand die elke 3 dagen voor me in kan vallen. dat is de enige reden. ik zou HEEEEEL graag willen weten of mijn vriends zaadjes eigenlijk wel bij mijn eitje kunnen komen. het is ook geen superzaad. de helft doet niets. en de andere helft is traag. maar het zijn er wel heel veel. de gyn vond het goed genoeg.  maar ja.

inmiddels weer in mijn vruchtbare periode, of net erna, weet ik niet. dag 21 vandaag. heb mn nod maar weer op de 1e gezet.

heb er ook helemaal geen zin in, geen fut voor, mn vriend zie ik zelden ookal wonen we samen. ik werk van 9 tot 6 en hij van 5 tot 3 snachts .

maar goed, ons internet is terug dus ik ben weer van de partij hier.

ook een hele dikke knuf, spreek je snel.
x

he meissie, fijn dat je weer terug bent,
ik heb je wel gemist hoor,
zoals je hebt gelezen is het nu kut hier,
maar we wachten weer gewoon af,het wordt hier steeds spannender, nu heb ik dus waarschijnlijk helemaal geen eisprong gehad??
ben nu 8 dagen overtijd, en een neg bloedtest en urine zwangerschapstest neg,
ik hoop echt voor ons dat we toch nog snel zwanger zullen raken, ondanks alle ellende,
fijn dat ik je toch nog effe gehoord heb,
hopelijk tot snel weer,
xxx wendy

ik bedoel met ons jij en ik he!!
ik las het net terug en het lijkt erop dat ik mijn man en ik bedoel maar dat is niet zo,
het wordt heet daar he, dit weekend heb ik op het nieuws gehoord!!
lekker puffen,
hier wordt het herfst weer!!! 17 graden, hallo dikke wintertruien aan !!
nou ik hoop dat ik snel weer iets van je hoor,
xxxx wendy

Terug
Bovenaan