voor diegene die willen weten hoe het met me gaat.... na de kijkoperatie

A

Anoniem

Guest
poeh poeh,

ik was gaan geloven in alle 'het valt wel mee verhalen', terwijl ik normaal het ergste verwacht en het dan alleen maar mee kan vallen.
Het gaat nu aan de betere hand. Maar ze hebben me flink te pakken gehad.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze op de echo niets zagen, omdat ik nu weet wat eruit is gehaald!

De vrouw die naats me lag, wara niets was gevonden, liep vrolijk naar huis.... dus ik dacht over een paar uur loop ik er ook zo bij. Helaas....

er is dmv een kijkoperatie met 3 sneedjes in de buik, een kleine cyste, endometriose waravan een geeelte tegen mijn dram aan weggehaald, helaas is dat niet helemaal verwijderd, omdat je dan een gat in je darm krijt. Ook zat mijn eierstok vrekleefd aan de baarmoeder. Ze hebben het netjes los kunnne maken! Ze hebben er blauwe vloeistof doorgespoten en het zag er geod doorgankelijkheid uit!

Ik heb ontzettend last gehad van weerpijn in de schouders en ter hoogte van mijn borsten.
Ik blijf komende week nog thuis vh werk! Vandaag even wezen winkelen, dat ging niet goed.... voor het eerst weer buiten.... ik kreeg weer pijn en werd duizelig....

ik moet nog rustig aan doen!
Dinsdag naar de Gyn!!!!!!!!!! En als het gaat klussen! Want deze eisprong, wordt ik zwanger let maar op :)!..... I HOPE SO! Hopelijk had de handlezeres gelijk en tel ik in september aan!

Lieve meiden bedankt voor het lezen

liefs LA

Zo, heftig hoor!!!!!
Gek dat dat allemaal op de echo niet gezien is. Maar ok, dat zij zo. Als het goed is...is het nu goed.

Nu snel opknappen en weer aan de slag!!! Doe je het rustig aan? Denk vooral aan jezelf!!

Ik duim voor je dat dit jullie maand wordt!!!!!

XXX Yvet

Vetje bedankt voor je lieve berichtje!

Rustig aan doen is moeilijk (soms)..... ik zit nl altijd vol ideeen.
Gelukkig heb ik mijn hobby Scrapbooken, en dat is een goede rustige thuisbezigheid!

Kennen jullie dat scrapbooken?

liefs La

Hoi LA,

Ten eerste veel sterkte met dit alles en hopelijk nu zwanger worden!. Ik heb even een vraag aan je want ik herken wat symptonen wat jij hebt. Ik heb in april een miskraam gehad, en een paar dagen voordat ik die kreeg, kreeg ik last aan mijn rechterkant net boven mijn lies en een straling in mijn been. Ik dacht dat het met die miskraam te maken had, maar ik heb het nu dus al bijna een half jaar de hele maand door. Het is altijd aan de rechterkant, en een zeurende pijn, met af en toe steken enz. Ik heb een hele regelmatige cyclus maar ik word ook niet meer zwanger. Ik heb het idee dat er iets niet goed zit. En ik heb nu  dus ook af en toe pijn bij mijn schouder /   borst / arm. Dit zijn ook steken en een zeurderig gevoel. Nu zeg jij ook hier iets over. Ik ga eindelijk morgen naar de huisarts. Ik dacht het gaat wel weer over maar niet dus. Wat waren jou sypmtonen?
Gr. Stella

Hoi Stella33,

ja wat je schrijft komt erg bekend voor.
Ik had het vooral links.... in mijn lies het straalde naar mijn been en arm.... erg vreemd maar het is echt vervelend. Ik kon ook geen auto meer rijden van de pijn. Niet zo van au, maar gewoon een zeur pijn. Soms werd ik er misselijk van.
Heel veel vrouwen weten niet dat ze endometriose hebben. Maar door de pijn kan je er dus achter komen. Sommige raken er ook gewoon zwanger mee. Ik blijkbaar niet... mara het kan wel.

Ben net bij de gyn geweest en heeft gekeken of ik al een eisprong had, maar nog niet. Dus vast over een paar dagen :)
Kaart het eens aan bij je huisarts.... ze kunnen het soms op een echo zien maar niet altijd. Daar zijn die kijkoperaties ook voor.

Heel veel sterkte en hou me op d ehoogte!

liefs LA

Hoi Stella33,

Ik had het vooral links.... in mijn lies het straalde naar mijn been en arm.... erg vreemd maar het is echt vervelend. Ik kon ook geen auto meer rijden van de pijn. Niet zo van au, maar gewoon een zeur pijn. Soms werd ik er misselijk van.
Heel veel vrouwen weten niet dat ze endometriose hebben. Maar door de pijn kan je er dus achter komen. Sommige raken er ook gewoon zwanger mee. Ik blijkbaar niet... mara het kan wel.

Ben net bij de gyn geweest en heeft gekeken of ik al een eisprong had, maar nog niet. Dus vast over een paar dagen :)
Kaart het eens aan bij je huisarts.... ze kunnen het soms op een echo zien maar niet altijd. Daar zijn die kijkoperaties ook voor.

liefs LA

Hoi Stella33,

liefs LA

Hoi LA,

Ik heb ook endometriose. Inmiddels zijn we 2 operaties, 1 medicijnbehandeling (Lucrin, kreeg jij dat ook?) en 4 IUI's verder. Ook heb ik aan de lopende band endometriose-cystes, sommige verdwijnen vanzelf.
Wat zijn nu jouw volgende stappen? Je hoort hier op het forum toch niet veel over endometriose. En dat terwijl het best wel vaak voorkomt!

Succes met alles, rust maar lekker uit!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan