voor diegene die willen weten hoe het met me gaat.... na de kijkoperatie

Hoi
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben dus naar de huisarts geweest, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan maar dat voelde allemaal goed. Ze luisterde op mijn buik, en hoorde iets van een ruis. Dat vond ze wat vreemd dus daar moet ik nu voor naar het ziekenhuis, bloedprikken voor cholestrol en wat testen. Maar dit had waarschijnlijk niets met die pijn aan mijn rechterkant te maken. Ze zei dat het misschien allemaal wat gevoeliger was na de miskraam. Nu moet ik dus volgende week voor die ruis op mijn ader maar nu is die pijn natuurlijk niet opgelost. Ik had er eergister weer heel erg last van en gister weer bijna niet. Was dit bij jou ook met vlagen? De huisarts vroeg ook over mijn menstruatie enz. maar die is altijd heel regelmatig 28 of 29 dagen. Dat is dus allemaal goed. Ik weet het nu ook niet maar ik wacht eerst het bloedprikken wel af en dan ga ik wel weer naar de huisarts want ik blijf natuurlijk niet met die pijn rondlopen, en ik wil zwanger worden!

Gr. Stella

Hoi Saartje en Stella,

ja het begon in feb. en met vlagen tot het opeens   3 weken gelden continue was. De ha heeft mij niet serieus genomen omdat mijn menstruatie gewoon goed verliep!
En uiteindelijk doorverwezen omdat mijn baarmoeder stug was volgens haar. Niet gek als er vanalles achter zit natuurlijk.
Hou jezelf gewoon goed in de gaten en elke keer weer gaan als je last hebt, dat is de enige tip die ik je kan geven. Ieder lichaam is anders maar LUISTER ernaar! Je hebt er maar 1!

Wat nu?, deze maand zwanger worden, haha daar gaan we voor! Het vrijen gaat al aardig maar het moet niet te lang duren dan heb ik wel last.
We kijken het een paar maanden aan en anders ga ik in januari terug naar de gyn!

liefs Laura

Nou succes ermaar mee, en  hopelijk snel goed nieuws voor jullie, ik hoor het dan wel!

Gr. Stella

Terug
Bovenaan