Voor E en R

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

de foto's kunnen opgehaald worden, en omdat ik daar nu even geen zin meer in had (pfff ik heb de kasten van de grote meiden onderhanden genomen) haal ik ze morgen even op. Nog even een lijstje er omheen, en dan is het weer helemaal klaar voor de grote dag. (61 wordt ze he?)

En nu maar hopen dat die foto er in het eggie net zo leuk uitziet als op het scherm.

Vanmorgen ben ik met onze kleine dikke trollie (alweer 6,5 maand) naar het CB geweest, nu snap ik waarom ik haar altijd al zo zwaar vindt. Madam is alweer 9,5 kilo (op 15 gram na dan). Hoe zwaar was R toen ze 6,5 maand was? J was een jaar geleden zo'n 1,5 kilo lichter. En vand e twee grote meiden weet ik het zo even niet, maar zeker A zal echt heel veel lichter geweest zijn.

Doegie

M.

pfoe, dat moet ik even nakijken, maar dat ligt allemaal boven..... morgen zoek ik het voor je op.

Zat vandaag nog aan je te denken. Ben begonnen met Rêve's fotoalbum, ook via Hema, maar sommige foto's worden verkeerd geknipt... dat gaat automatisch :-((( Heb jij enig idee hoe ik dit kan aanpassen? En ik moet me nog danig verdiepen in de achtergrondjes, die bij jou waren echt heel mooi... en aangezien dit natuurlijk een belangrijk boek is voor Rêve moet ie natuurlijk ook helemaal geweldig zijn.... ik ben al op bladzijde 13 van de 40...... nog even doorgaan dus.... Schrijf er best veel bij, maar bedenk ook regelmatig...ow ja dat wilde ik er nog bij schrijven en dat.... Tja waar houdt het op he?! wilde haar groeigegevens en tandjes er ook inschrijven..... dat wordt dus een pagina invoegen :))

Hoe ging het zwemmen van de dames dit weekend?

B. wordt inderdaad 61 jaar oud. zou je niet zeggen he?!

Heeft M. ook weer prikjes gehad? Rêve moet de twaalfde voor de BMR, ben benieuwd. H. gaat mee, die denkt haar hand te gaan vasthouden...euh.... nou ja ik zal het betere judowerk wel gaan doen. Heb je een leuk cb daar in A? of blijf je naar B gaan? lijkt me onhandig en zoveel spannends doen ze niet he. Ik heb er niet zoveel mee om eerlijk te zijn. Mijn buurjongetje kreeg met 18 maanden huisbezoek, heb jij dat ook gehad eigenlijk bij J? Lijkt me in het geheel niet nodig, hoop ook niet dat ze het voorstellen, want dan moet ik ze teleurstellen, daar heb ik geen zin aan (oooooow wat slecht van mij he?!)

liefs

E.

Hoi E.

Allereerst de foto is echt helemaal super, tenminste dat vind ik, en ik ben natuurlijk bevooroordeeld, want er staan twee koters van me op (hahaha). Nee hoor hij is echt mooi. Ik heb er een lijst er bij gekocht. Nu nog even mooi inpakken, en dan hebben de drie meiden een mooi kado om te geven. Ik zal de dames instructies geven dat ze het R laten geven, oftewel ze mogen het pas geven als ze met z'n 3-en zijn.
(Fototoestel in de aanslag want ik wil tranen zien (hihi))

Wat betreft het het album van de hema, er zit een handleiding bij, en anders wordt dat een keer een cursus 'hoe maak ik mijn album van mijn princes zo mooi mogelijk'. Je kan de meeste albumps uitbreiden tot zo'n 60 pagina's dus dan heb je nog even te gaan. Je kan de fotos'ookz elf bijsnijden, kantelen, je kan de vlakken waarin de foto's komen ook van formaat veranderen, je kan zelf keizen hoeveel foto's je op een pagina wil, oftewel keuzemogelijkheden genoeg.

M. hoefde geen prikje. Gelukkig niet. Ik ga gewoon hier in A. en de wijkverpleegkundige stelt zich iedere keer weer opnieuw voor. Tuurlijk er zijn veel mensen die voorbij komen, maar dat had ik in B. toch niet hoor.
Met 18 maanden huisbezoek, laten ze lekker opr*****. Sorry hoor, maar dás niet nodig. En is bij nog bij geen enkel kind gebeurd. Ik kon bij j. wel kiezen voor een groepsburo, oftewel een groepssessie. Ach was best gezellig, maar ik vind dat hele CB inderdaad niet spannend.

De dames worden zondagochtend door B. opgehaald (ik zou ze eerst brengen, maarj a M. en J. hebben dan 'zwemles' en dan zou het zo laat worden) en ze worden ook weer thuis gebracht, dus ik zie je verder niet. Ik zal jouw foto ook meegeven aan de dames.

Groetjes
M.

Oh je vroeg nog naar het zwemmen. F is 2x 2e geworden. Ze doet het echt goed, en As tijd op de rugslag was ook in geheel niet verkeerd. Maar ja ze zwemt in hetzelfde programma als haar grote zus, en ze is natuurlijk één van de jongste, dus erg verdrietig omdat zij dan geen medaille heeft gewonnen.

M.

He M.

ben erg benieuwd naar de foto!

gisteren wilde ik al reageren over het gewicht van R. bij 6 maand, maar het forum was zo lastig aan het doen, dusss. dan maar vandaag. R. was pas met 7,5 maand op dat gewicht... l & g we have a winner! lekker toch dat ze het zo goed doet?!

Vandaag is de overgrootvader van F&A jarig, die viert zondag ook zijn verjaardag samen met B. wist je dat eigenlijk wel? misschien kunnen de dames nog een mooie tekening oid voor hem maken, vindt ie vast leuk. Ik moet nog druk bedenken wat ik ga kopen pffff wat geef je iemand die 93 wordt????

gr. en alvast een goed weekend,

E.

Ik had voor oude P nog iets met foto's willen doen, maar ben er niet aan toegekomen, dus dat krijgt hij later. Maar de m-den hebben een schilderijtje meegenomen voor hem, zal hij ook wel leuk vinden.

En wat vond jouw M van de foto van F, A en R?
En hebben F en A netjes gewacht met geven tot R er bij was?

M.

hehe, eindelijk doet het forum t weer!

B vond de foto geweldig! De dames hebben keurig gewacht en alles helemaal goed uitgelegd,helemaal geweldig, wat een superstel!

F. vertelde nog trots over haar record onder de 20 seconden. Geweldig dat enthousiastme! Ze waren ook superlief voor R.

Heb je al zin aan volgende week? spannend!

pfff H is vanavond laat thuis (zoals wel vaker) en terwijl ik R in bad doe zit ik me af te vragen.... hoe moet dat straks met nog een??....twee... of mss zelfs drie?? oef, dan ben ik tot 22.00 uur 's avonds kinderen aan het wassen voeden en in bed aan het stoppen.....aarrrrrghhhhhh!!! een lichte paniekaanval, zoals je leest.

liefs

E.

Terug
Bovenaan