Voor E en R

quote: mamma_Ilse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 20:54:49'));

hehe, eindelijk doet het forum t weer!

B vond de foto geweldig! De dames hebben keurig gewacht en alles helemaal goed uitgelegd,helemaal geweldig, wat een superstel!

F. vertelde nog trots over haar record onder de 20 seconden. Geweldig dat enthousiastme! Ze waren ook superlief voor R.

Heb je al zin aan volgende week? spannend!

pfff H is vanavond laat thuis (zoals wel vaker) en terwijl ik R in bad doe zit ik me af te vragen.... hoe moet dat straks met nog een??....twee... of mss zelfs drie?? oef, dan ben ik tot 22.00 uur 's avonds kinderen aan het wassen voeden en in bed aan het stoppen.....aarrrrrghhhhhh!!! een lichte paniekaanval, zoals je leest.

liefs

E.

Hee E,

het gaat allemaal goed komen met 2 of zelfs 3 of misschien zelfs ooit 4. Soms lijkt het op lopende band werk, maar ook dan kan het met veel liefde gebeuren. En soms moet je de dingen een beetje practisch doen. Zo gaat J. geregeld mee onder de douche met één van ons. Is ook erg gezellig.
Ik vraag me wel af hoe H. straks het thuiswerken op vrijdag gata volhouden met 2 ukkies. Zelf zou ik dat niet kunnen, je bent toch geregeld even met de kids bezig, ze slapen niet op commando. Maar goed dat moet straks maar blijken toch?

Maar maak je niet druk. Iedere (a.s.) moeder heeft wel eens een lichte (of zelfs zware) paniekaanval. En je groeit erin, echt waar.

M.

Terug
Bovenaan