voor een ieder die het aandurft en zich wil laten testen...

Ik had er 6 goed... Maar zat dan ook wel even te klooien tussen een bellende collega en een radio die "this is how we do it"   bleef roepen...haha
Ach... Ik doe het ervoor. Is toch nog HBO of universiteit...

Liefs Annet

P.s. Was dus wel lastig, maar uiteindelijk kon het toch

Hiya mommas!

ff opscheppen hahaha ik had er 9 goed, stomme kubus! Zat hier de hele tijd met mijn hoofd te draaien om uit te vinden welke kubus de juiste was. Maar ik zie het gewoon niet, zelfs niet toen ik het juiste antwoord zag :)
Ik heb het ruimtelijk inzicht van een blind paard! haha misschien is dat waarom ik 5 keer per dag tegen onze koffietafel aanloop, terwijl dat ding al jaren op dezelfde plek staat.

Ajuus, ilja

Kijk zo'n opkikker had ik dus ff nodig! Alle 10 goed, dus academisch universitair niveau. Zou het dan toch nog goed komen met die scriptie? Mijn onderwerp heeft wel geen bal met de inhoud uit die test te maken, maar goed, we houden moed (en dromen ondertussen nog ff verder over de vakantie die we op het oog hebben: iemand ooit (met kind)  op Malta geweest?
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi allemaal

Ik heb 6 van de 10 vragen goed. Niet slecht he voor iemand die de MAVO en SPW 4 heeft gedaan. Misschien had ik toch beter de HAVO kunnen doen en daarna moeten door stromen naar het HBO. Ach, ik ben tevreden zo als het nu is.

Zaten best wel moeilijke vragen tussen, vooral die van de kubes.

Terug
Bovenaan