voor eerlijkemeid


Wie ben jij?
Zag net dat je ergens op gereageerd hebt, maar ik vond  je reactie niet echt positief, dit forum is niet om anderen af te zeiken.
Daarbij vond ik je reactie nergens op slaan, weet niet voor wie dat berichtje bedoelt is maar zoiets zeg je niet!!

sarah
 
Daar sluit ik me helemaal bij aan! Als je alleen maar opmerkingen kunt plaatsen die mensen kunnen kwetsen  en die nergens op slaan kan je beter niet reageren. Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een site voor klagers, of een andere manier zoeken om je frustraties op af te reageren.
 
Eerlijke meid,

Ik ben heel nieuwsgierig wie je bent. Heb inmiddels twee rotopmerkingen van je gelezen.
Ben je zwanger, of ben je gewoon lekker overal aan het jennen...?
Hoop dat je ermee stopt want dit slaat echt nergens op!
 
Hoi eerlijke meid,

Ik moet eigenlijk wel om je lachen...
je moet ook zelf weten wat je doet, daar heb je helemaal gelijk in.
Al snap ik niet wat je op dit forum zoekt, je komt een beetje gefrustreerd over????!!!!
I
Ik zou zeggen praat erover als je ons wat kwijt wilt...domme trutten noem je ons, helaas...ik voel me niet aangesproken, die niks zeggende opmerkingen van jou daar kan ik echt niks mee.

Spaar je energie en leg ons anders uit wat je dwars zit, kan ik daar op terug reageren.
 
Lieve Meiden,

We moeten hier niet op reageren. Volgens mij is dat een of andere gestoorde die
gewoon probeert ons op de kast te jagen. Laat HEM/HAAR lekker gaan en in in z'n of haar eigen sop gaarkoken.

Als die persoon hier een voldoening bij heeft.... Stoer hoor.

Doe dat lekker bij je eigen vrienden en kennissen!!!!

Heel triest hoor om dat op een forum als dit te doen...





 
Dit is  vast zo'n pubertje van 15/16 jaar,met een heel naar karakter. Niet wetende wat ze zegt, hopelijk komt ze er ooit nog wel eens achter. Je mag mensen niks wensen,maar haar wens ik wel wat toe hoor.
Negeren is miss het beste, maar ze mag wel weten wat wij van haar vinden.
 
Terug
Bovenaan