voor eerlijkemeid


Ik heb een vraagje aan iedereen hier behalwe.
.....
eerlijkemeid..   ze heb bij me op me berichtje van (express pijn doen) bij 0-1 jaar ontwikkeling gereageerd en dat vind ik niet echt netjes. Ik dag dat de forum er was voor als je vragen enzo heb. Niet om zo behandeld te worden...

Kunnen we niet op een of ander manier ervoor zorgen dat ze geblokkeerd word ofzo???
Kunnen we niet een klacht in dienen   bij de forum..??
Wie weet het??

Want ik heb het echt gehad met dat mens!!   als je het zo kunt noemen want echt menselik is het niet!!!

groetten     wilma
 
Hoi ik heb vorige week al een mailtje gestuurd naar de redactie maar nog geen bericht teruggehad. Ze kunnen zijn/haar account blokkeren maar zij/hij kan zo een nieuwe account maken. Negeren lijkt mij dus de beste optie. Dit soort zielige mensen zijn onze aandacht niet waard. Dus gewoon je vragen blijven stellen hoor op het forum vind ik er zijn ook nog normale mensen.
 
quote: Taatje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2005 22:50:47'));

Hoi ik heb vorige week al een mailtje gestuurd naar de redactie maar nog geen bericht teruggehad. Ze kunnen zijn/haar account blokkeren maar zij/hij kan zo een nieuwe account maken. Negeren lijkt mij dus de beste optie. Dit soort zielige mensen zijn onze aandacht niet waard. Dus gewoon je vragen blijven stellen hoor op het forum vind ik er zijn ook nog normale mensen.

je kunt ook een pers blokeren met zijn ip adres .. dan kan ie zeker niet meer terug komen maar weet niet of het hier ook mogelik is...
Ik vind die pers namelik te ver gaan en dit is niet meer te negeren!!   Vooral niet zoals ze tegen mij   dee!!  

groetjes
wilma

 
Hoi,

Ik snap dat je wil reageren Wilma. Zo'n type ben ik ook. Het lucht wel op. Ze komt inderdaad gefrustreerd over, misschien is 'het' wel jaloers ofzo.

Groetjes Paula
 
hoi

ik heb ook net gelezen bij het forum 0-1 jaar en ik vind het gewoon nergens opslaan
als ze ons stomme trutten vind waarom reageert ze dan nog.
wij zijn vrolijke moeders en aankomende moeders en hier hebben wij geen zin in.
als ze problemen heeft moet ze die maar thuis laten en niet op dit forum

wilma ik vont het schandalig hoe ze op jou berichtje heeft gerageert ik denk als zij kinderen heeft dan ze dan niet blij zijn met zo'n moeder.

groetjes kristel
 
Hoi meiden,
Joh laat dat kind lekker in d'r sop gaarkoken en trek het je vooral niet persoonlijk aan! Wellicht is het iemand die stinkend jaloers op ons is. Misschien kan ze geen kinderen krijgen en is dit haar manier van wraak. Vorig jaar zat er op het forum ook iemand die iedereen maar dom liep uit te kafferen. Later heeft ze haar excuses aangeboden, bleek dat ze na 7 jaar erachter kwam dat ze geen kinderen kon krijgen.
Er kan dus best een treurig verhaal achter zitten. Maar het zal wel eerder gewoon een simpel figuur zijn die zich verveeld.

Wees gewoon blij met wat je hebt en laat die domme mensen lekker gaan en negeer ze. Besteed je kostbare tijd lekker aan je gezin of aankomend gezin, ja toch...?!
En Wilma, lach haar gewoon lekker uit. Ze verdient deze aandacht zeker niet !

Knuffels,
Miranda
 
Terug
Bovenaan