voor eijs,suuske en wondernetje

A

Anoniem

Guest
bedankt voor jullie berichtjes over mijn huwelijk.

het is nu 10.05 uur ,over een uutje komt de kapster mijn haar doen en vanaf dan gaat de dag rollen .

ik ben echt heeeeeeeeeel zenuwachtig.

we gaan niet op huwelijksreis i.v.m een hoop kosten in het huis (onvoorzienekosten)

maar we hebben wel drie weken vrij waarin we wel leuke dingen gaan doen met die kleine.

ik vind dat ik een hele mooie jurk heb maar ons dochtertje is de mooiste en gaat zeker de show stelen.

dames ik ga even verder met zenuwachtig zijn en dan hoor ik jullie morgen weer of overmorgen ligt eraan hoe moe ik ben hahahha

groetjes dollie

Hallo Dollie!
Je kent me misschien niet, maar ik las je berichtje dat je vandaag gaat trouwen en ik wilde je even een heel fijne dag wensen!!! Spannend zeg!
Ik hoop dat je ons wel laat mee genieten en verteld hoe het was, pas over een paar dagen hoor, ga eerst maar flink genieten!
Heeeeel veel plezier vandaag en onwijs veel geluk in de toekomst!

Liefs Nicole

Alvast van harte gefeliciteerd met je huwelijk en dat jullie maar heel gelukkig mogen zijn met elkaar en kids

Renate

Gefeliciteerd. Ik hoop dat je genoten hebt!!!

Liefs Anke

Van harte gefeliciteerd! Je bent nu officieel getrouwd en waarschijnlijk druk aan het feesten! En niet te wild vannacht hè!(of juist wel hihi)

Hoi Dollie,
Van harte gefeliciteerd ik lees dat je nu bent getrouwd en dat je nu wel aan het feesten ben, geniet nog lekker van deze dag en de dagen erna.
Je kent mij waarschijnlijk niet hoor maar wie weet spreken we elkaar de volgende keer via dit forum, ben pas nieuw!
Groetjes Renata

hoi dolly,
je kent me waarschijnlijk niet maar ik zag dat je gister getrouwd bent;
van harte gefeliciteerd met je huwelijk en nou lekker  genieten van de witte broods weken samen met je man en je kleintje!!!

groetjes nathalie.

Terug
Bovenaan