voor eijs,suuske en wondernetje

Hoi Dollie,

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het gehad hebben. Jammer dat we je jurk niet kunnen bewonderen, daar ben ik namelijk dol op. Zien hoe bruiden eruit zien.

Syl

Gefeliciteerd met je "1 dagig" huwelijk!!

Maisie

hoi dames,

ik ben echt heel zenuwachtig geweest.

terwijl ik helemaal kant en klaar stond om opgehaald te worden moest ik
van de zenuwen weer naar het toilet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou dat gaat niet zo heel makkelijk met een jurk aan geloof me.

best wel rot als je dan iemand mee moet vragen en ik kan je vertellen ik moest van de zenuwen niet plassen.

we hadden slecht weer dus hebben foto's gemaakt in het tuincentrum,nog
nooit in het tuincentrum gelopen in een trouwjurk moeten jullie ook
eens doen de aandacht heb je zeker.

lisa (ons dochtertje) heeft zich voorbeeldig gedragen .

sávonds na het diner hebben we haar lekker zelf naar bed gebracht  
en instructies aan   de oppas gegeven die een supermakkelijk
avondje had want lisa   is niet wakker geworden ,ze was helemaal op.

wij ook maar wij moesten nog eventjes.

om 24.00 uur   hebben we de laatste   mensen   eruit gezet
en dat gaat niet zo makkelijk als ze iets teveel op hebben  
hahahah.

thuis gekomen   ,de oppas afgelost ,me jurk uitgedaan en op een holletje naar bed gegaan.

wat zo jammer was toen ik de andere morgen uit bed kwam was het een bende in de woonkamer en die mooie jurk was smerig!!!!!!!!!

nu zijn we weer hrlrmaal op orde en gaat het gewone relaxe niet zenuwachtige leventje weer verder.

maar het was echt een hele leuke dag .

zijn er nog dames die ook binnenkort in het huwelijksbootje stappen?

groetjes dollie.

en ja misschien dat ze op dit forum iets moeten verzinnen zodat we
foto's naar elkaar kunnen downloaden zodat je toch iemand zijn
trouwjurk kan bekijken of andere dingen.

He Dollie,

Wat leuk dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. Wel balen van het weer hoor.
Ik ben zelf in augustus 2003 getrouwd. Inderdaad niet makkelijk om met zo'n jurk naar de wc te gaan. Beetje genant ook om iemand mee te moeten nemen. Godzijdank werd ik pas 3 dagen later ongesteld en niet op die dag zelf.

Wij hebben wel een website maar aangezien ik nu nog liever niet wil dat mensen weten dat we aan het proberen zijn om weer (we hebben een zoontje van 14 maanden) zwanger te raken geef ik liever nu nog niet het adres door. Wie weet over een tijdje.

Syl

Hoidiehoi

Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
Ik ben vorig jaar augustus getrouwd, en het heeft vrijwel de hele dag geregend. Toen ik opstond onweerde het zelfs verschrikkelijk. Het was wel iedere keer op de juiste momenten droog gelukkkig. Dus droog het stadhuis in en uit, droog de kerk ui, droog naar het feestzaaltje en droog voor de foto's. Heel stom, want de rest van de dag was het echt hondenweer!!!!

Maarre, ze zeggen dat regen op je trouwdag geluk brengt. Dus misschien voor ons allebei een goed teken.
Staat er niet ergens op internet een foto van je trouwjurk??? Dan kan je die hier toch gewoon neergooien??

Maar goed, nogmaals gefeliciteerd, liefs wondernetje

Terug
Bovenaan