voor el

Hoi El,

Alles goed met je?? Ik lees niet zoveel meer van je? Ik was zelf ook wat minder aktief op het forum aanwezig hoor,,lekker druk weekje gehad!!

Prettig weekend

liefs moi xxx

Jaaaah! Daar ben ik weer. Alles goed met jou, na de lullige opmerkingen en de drukke week? Ik had mijn schoonmoeder te logeren en ik wil niet dat ze weet dat ik probeer zwanger te worden, vandaar. Ik las wel af en toe even mee op school, maar daar staan alle computers met elkaar in verbinding en ik wil daar geen berichtjes gaan versturen.
Ik ben nu niet meer te houden trouwens. Zonder tempen weet ik ook wanneer ik vruchtbaar ben...... nu dus!
En we wilden nog wel pauze nemen!
Ik moet nu nog even een paar boodschappen doen, ben er over een uurtje weer denk ik!
Prettig weekend of tot straks!
Liefs, el

Hey el,

Was het gezellig met je schoonmoeder?? Ik kan mij voorstellen dat je dan moet oppassen dat zij niet door krijgt waar jullie mee bezig zijn!

Met mij gaat het weer prima hoor,,,ik vind het alleen zo dom van mensen wat zij af en toe uitkramen!! Er is nu wel een collega die volgens mij door heeft dat wij bezig zijn voor een kindje,,,maar het kan mij niks meer schelen hoor!! Ik vertel het niet openlijk, maar op het moment is de 1 na de ander bij ons zwanger en als er dan geroepen wordt van "moi" jij moet gehele onthouding hoor,,,want jij mag niet zwanger raken (omdat ik inval ben)..zie je aan mijn hoofd wel dat er wat meer speelt!!

Ik werk nu nog als inval, maar wil natuurlijk heel graag een eigen groep met een vast aantal uren op papier.Had ik eerst wel, maar ben inmiddels verhuist vandaar.. Dit was bij ons dus ook het enige wat ons tegenhield om een kindje proberen te krijgen...maar inmiddels maak ik mij hier niet zo druk meer om!! Dat komt echt wel goed!!

Hoe weet je eigenlijk dat je nu in je vruchtbare periode zit?? d.m.v wat je de vorige x schreef?? Moeilijk he,,,,om e niet meer mee bezig te zijn!!

Ik tempte vanmorgen trouwens 37.0 dus ik denk dat ik mijn ei al gehad heb...op dag 23 i.p.v 28 kleine vooruitgang dus...tenminste als het echt zo is dan..

ik lees wel weer van je

liefs moi xxx

Hoi moi, nou er niet mee bezig zijn dat lukt dus echt niet (van twee kanten hoor). Maar ik weet van mezelf inmiddels dat ik wel ieder uur wil klussen als ik in mijn vruchtbare dagen zit. Ik kon het dus gewoon aan mezelf merken. Tja, toen heb ik vanmorgen toch maar een ovulatietest (die had ik nog liggen hoor, niet speciaal voor nu gekocht) en de maybebaby gedaan. En inderdaad, twee keer positief. Gelukkig hadden we twee dagen onthouding gedaan (met moeite wat mij betreft) en konden we vanmorgen dus een serieuze poging wagen. Nu wordt het dus wéér spannend, en dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Ik heb net toch ook maar even de datumcalcalculator van Babybrabbel ingevuld. Nou heb ik toch een leuke lijst! Innesteling op koninginnedag, nod op moederdag en vaderdag kwam er ook nog ergens in voor! O jee, ik draaf weer helemaal door!

Enne, had je goed geklust van de week?? Want als jij je ei hebt gehad en je temperatuur was vanmorgen (inmiddels gisterenmorgen) hoog, dan kan je dus al zwanger zijn voor je de uitslag van de gyn hebt!!!!

Mijn echtgenoot heeft de computer zo meteen nodig. We moeten wat werk inhalen alletwee. We wonen in Almere en hadden behoorlijk wat vertraging van de week door een briljant plan van rijkswaterstaat om de files op te lossen. Dat kost ons dus mooi een paar uur van een prachtige zondag. Maar goed, de belangrijkste klus is al gedaan!
Tot schrijfs, fijne zondag, el

Hoi el,

Ik zou het denk ik (weet bijna zeker) ook niet kunnen hoor,,,,om er niet mee bezig te zijn,,,of er even afstand van te nemen,,de wens is zo enorm groot. En ik denk er echt niet de hele dag aan, maar af en toe flitst het weer even door mijn hoofd en als ik dan denk aan zwanger zijn enz,,,krijg ik echt zo`n lekkere draai door mijn maag,,OO wat is het toch gewenst!!

Vanmorgen was mijn temp weer 36.4, dus waarschijnlijk is er niks gebeurd,,,ik had dat de vorige cycles ook een paar dagen hoog daarna weer erg laag,,toch na 14 dagen ongi,,maar nu maar 1 dag hoog, dus we wachten het maar af!! Het komt denk ik toch omdat ik geen of geen goede eisprong heb,,,als dat dus blijkt (bloedtest) dan krijg ik clomid..stiekem hoop ik hier wel op hoor,,want een hoop meiden zijn d.m.v clomid zwanger geraakt!!

Wat ik ook errug spannend vind is of het zaad van mijn vriend goed is,,,echt heel eng hoor,,,brrrr

Ik hoop ontzettend voor jullie dat het nu eens een xtje raak is hoor!!!!

Spannende tijden breken weer aan...

Jij ook een fijne zondag,,,liefs moi xxxx

Lieve moi,

Ja joh, 'nu een maandje niet' is op het moment dat je net ongi bent geworden heel makkelijk. Nu, bijna twee weken later beseffen we dat dat dus helemaal niet kan. En zeker niet zoals ik reageer op mijn vruchtbare dagen. Ik kan echt niet seks hebben om het leuke nu, ik wéét gewoon dat ik vruchtbaar ben, ook zonder test. Ik wil wel in hem kruipen, de hele dag, ik word doodmoe van mezelf.

Je moet je niet zo druk maken om dat zaad denk ik hoor. Als er al iets aan mankeert, kunnen ze daar nog zoveel aan doen. In al die maanden op het forum heb ik maar een keer gelezen dat er een man was die echt helemaal geen levend sperma had. En als er een klein beetje leven in zit, kunnen ze het opwerken, zodat het gewoon goed zaad is wat je binnen krijgt.

Het is natuurlijk de angst van iedereen die zwanger wil worden. En zeker bij controle-freaks zoals wij. Heb je zelf alles in orde en dan zou het ergens anders aan liggen, en dan nog aan iets waar je echt niets aan kan doen. Wanhoop niet moi, het zal echt zo'n vaart niet lopen!

Maar wat raar hè, die temperatuur bij jou. Ik zou aan de gyn vragen hoe dat nou kan, zeker omdat je het de vorige cyclus ook zo had. Gebruik je de maybebaby nog wel eens? Je leest er zoveel uiteenlopende dingen over. Ik ben er trouwens van overtuigd dat hij bij mij echt werkt. Tenminste; hij werkt natuurlijk bij iedereen, maar dat bij mij mijn speeksel dus echt anders is als ik vruchtbaar ben.

Haha, nou zit ik achter de computer en nu roept mijn lief:"Zou je dat wel doen, is zo'n beeldscherm niet slecht voor de baby?" Hoezo afstand nemen??
De vrouw van zijn collega is net zwanger en mannen zijn dan dus ook jaloers! Haar cyclus liep ongeveer gelijk met de mijne, we waren steeds gelijk ongi. Maar bij hun is het vorige keer dus wel gelukt.

Nou, ik ga lekker naar buiten, misschien zet ik de computer ook wel buiten. Tot schrijfs, liefs el.

Hoi, hoi

Daar ben ik weer even...lekker dagje gehad vol met familie bezoekjes!!

Ik ben weer blij met je positieve berichtje van hierboven!! Dank je el..

Vind het ook wel weer gezellig hoor,,,dat jullie er nu weer mee bezig zijn,,kunnen we samen weer met elkaar zwijmelen en onzekerheden uitwisselen!! Toch fijn,,zo`n forum maatje!!

Mijn vriend is er nu ook steeds meer mee bezig hoor,,echt leuk!! Vanaf morgen mogen we niet meer klussen,,,ojee dat wordt wat,,29 april moet mijn vriend zijn zaad inleveren,,,wat een toestanden he ha, ha!! Hij doet er gelukkig erg makkelijk over!!

Mijn mb gebruik ik bijna niet meer,,,bij mij werkt hij volgens mij niet echt goed!!

Dus jouw man kan zijn geluk niet op dit weekend,,met jouw vruchtbare dagen ha, ha die gaat weer met een big-smile naar zijn werk!!

Werkze weer morgen!!!

Liefs moi xxxxx

Nou, echt gelukkig is hij er niet mee hoor. Ik wil veeeeel te veel aandacht en hij wil rust.
Maar hij heeft vandaag wel al een stuk of acht keer gevraagd of ik al zwanger ben. En ik:"Sssst de tuindeur staat open!" Ik wil nog steeds graag dat niemand het weet. Gisteren was die bijna-vader-collega bij ons en die is zooo enthousiast dat het echt moeilijk was om mijn mond te houden.

We zijn bij ons nieuwe huis wezen kijken vandaag. De vloer van de eerste verdieping zit er inmiddels op. Er wordt voor ons geklust maar nu moeten wij dus echt wat leuks gaan maken voor de kinderkamer!

O, er komt een msn berichtje binnen, da's voor het eerst. Ik ga even ergens anders kletsen, kom zo terug!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan