voor el

Wat leuk een nieuw huisje,,,boompje,,en nu het beestje nog!! Daar word druk aan gewerkt!!!

Ik wil ook dat niemand het weet, maar op mijn werk hebben ze wel een vermoeden,,ik moet nu natuurlijk ook steeds naar de gyn,,,maar ja jammer dan hoor,,ik vertel gewoon dat het voor mijn hormoonhuishouding is en dan hoef ik verder niks te vertellen en dan lieg ik ook niet!!!Maar soms wil ik het wel aan de mensen om mij heen vertellen hoor!! Maar weet zeker dat ik er spijt van krijg,,en het lijkt mij zo tof om er onverwachts mee te komen,,,ik ben zwanger,,,,lijkt mij zo`n mooi moment!!

Alvast weltrusten,,morgen weer om 7.00 beginnen pfff

liefs xxx

Ja ook welterusten. Ik probeer ook om 7 uur te beginnen, maar door de files lukt dat steeds niet. Maar ik moet wel om tien over half zeven de deur uit pfffff, ellendig hoor!

Ik zat te msn-en met een collega net, schrijf ik er bijna onder welteklussen in plaats van welterusten! Leg dat maar eens uit op je werk, haha!

Nou voor jou nog wel één keertje welteklussen! Wij sparen het op voor morgen! Werk-ze morgen en tot schrijfs!
Liefs, el.

Terug
Bovenaan