hah, ik had al zo'n idee dat je je schoonzus bedoelde

ookal zal het voor je broer ook wel zwaar zijn geweest... haha..
Wat ik wel merk is dat ik er naar uitkijk om mijn eigen lichaam weer terug te hebben en dan bedoel ik niet qua gewicht. Het heeft sinds de eerste zwangerschap alleen in het teken van de baby gestaan. Na 9 maanden borstvoeding vond ik het wel fijn dat mijn borsten weer van mij waren

maar...
hup, weer zwanger.. nu wil ik weer borstvoeding geven en hopelijk ook een lange tijd, maar ik heb daardoor wel een beetje het gevoel dat ik maar niet kan "ontzwangeren"..
ik doe het graag, daar gaat het niet om, maar je moet wel veel laten tijdens de zwangerschap en ook tijdens de borstvoeding. Met name de voedingsschema's en het kolven.. ook "lastig' om eens iets voor jezelf te doen want dan stonden ze alweer op springen en was het tijd voor de volgende voeding. Wat dat betreft was het wel fijn geweest om even een pauze te hebben.. kun je een keer een dagje, avondje of weekendje weg en kunnen opa en oma oppassen

Maar goed, ik wil er niet over klagen hoor, had tenslotte een keus en zou het nu ook niet anders willen want ik kan niet wachten tot dit kleine mannetje er is.
Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is vooral omdat je je niet anders voelt. Ik heb gelukkig ook weinig last van kwaaltje; niet misselijk e.d.
Gelukkig maar toch.. maar ook leuk als je buik begint te groeien