A
Anoniem
Guest
Jij hebt ook wel lang bv gegeven dan! Ik heb 3 maanden gewerkt en daarna zijn we naar Zoetermeer verhuisd. Ik heb mijn baan dus opgezegd en kon weer 'full time" bv geven zonder te hoeven kolven. Wel een reden geweest waarom ik het 9 maanden heb volgehouden want dat kolven was niks inderdaad. Zoals jij het hebt gedaan is mooi (voeden als je thuis kwam) maar ik was bang dat als ik niet kolfte, de melkproductie terug zou lopen en ik wist dat het kolven op het werk tijdelijk was, dus dan is het te overzien.
Ga je straks ook weer proberen zelf te voeden?!
We gaan zeker nog een weekendje weg, Roman slaapt dan bij mijn ouders, vinden ze alle 3 leuk. Mijn man moet alleen vrij veel reizen de komende maanden dus hoe en wanneer is nog even afwachten. Ik ga over 2 weken een paar dagen bij mijn ouders logeren, dan s hij ook op reis en daar kijk ik wel maar uit. Mijn ouders storten zich op Roman en ik iheb lekker vrij haha; met vriendinnen uit eten, kapper etc..
Was je trouwens snel zwanger toen jullie het weer wilden proberen..?
Liefs, Ellen
Ga je straks ook weer proberen zelf te voeden?!
We gaan zeker nog een weekendje weg, Roman slaapt dan bij mijn ouders, vinden ze alle 3 leuk. Mijn man moet alleen vrij veel reizen de komende maanden dus hoe en wanneer is nog even afwachten. Ik ga over 2 weken een paar dagen bij mijn ouders logeren, dan s hij ook op reis en daar kijk ik wel maar uit. Mijn ouders storten zich op Roman en ik iheb lekker vrij haha; met vriendinnen uit eten, kapper etc..
Was je trouwens snel zwanger toen jullie het weer wilden proberen..?
Liefs, Ellen