voor euhm

Hee Ineke,
bedankt hoor dat je extra hard voor ons gaat duimen! Zal Jessy ook wel blij mee zijn en ik ook haha.. hopen dat dat ook nog een beetje helpt ;-)

ik ben benieuwd morgen naar de dokter, kijken wat die zegt.. Ik denk ook elke keer dat t weer komt, vanmiddag ook heb ik t idee dat ik ongi moet worden. Heb zo;n kalendertje gemaakt bij babybrabbel.com en daar staat dus dat ik dan dit weekend mijn ovulatie heb.. dus voor de zekerheid zijn we toch maar lekker aan t klussen haha...
Maar ik vind het inderdaad wel lastig, vooral omdat we t allebei ook zo graag willen he..
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 24, mijn vriend (geregisteerd partner haha) is 25 en we zitten nu in de 2e ronde..
Jessy, wanneer heb jij volgens die lange cyclus weer nod?

liefs anne

ps ik duim ook voor iedereen hoor haha.. hoop dat er steeds meer zwangeren voorbij komen! ;-)

na ja we hebben nog wat om naar uit te kijken, over drie weekjes wordt ons nieuwe huis opgeleverd!!! dus dat is erg leuk en super veel zin in, daar he ik t nu ff druk mee, leidt mooi beetje af..

Heb wel tijdje gedacht dat als ik er niet zo mee bezig zou zijn t dan wel goed zou komen, maar das dus niet zo.. :-(

hai euhm

hoe was het bij de dokter? Ik hoop dat het allemaal wat duidelijker voor je geworden is.

veel liefs, wies

nou niet echt wies, zie ^%(*!@ Hoe lang duurt dat ontpillen wel niet.. ben eigenlijk niets wijzer.. moet gaan tempen.. wil je andere topic ff lezen die is duidelijker.. liefs anne

Hoi Anne

Zo, het duurde even maar daar ben ik weer. Heb het druk, druk, druk gehad met werk, studie, logerend neefje maar ja nu even lekker bijkletsen op het forum!

Ik las net dat je moet gaan temperaturen, kan dat dan met een onregelmatige cyclus?
Ik heb gisteren de teunisbloemolie pillen gehaald, ach ja ik kan het altijd proberen!

Ik ben 27 en ben in de zomer getrouwd. Mijn man (hihi dat blijft wennen om te zeggen) is 32.

Ik weet niet goed wanneer mijn NOD was, de eerste ronde na stoppen met de pil was na 41 dagen, nu zit ik aan de 55e dag en het lijkt er niet op dat er iets gaat gebeuren.
Ach ja nou mag het ook wel na het weekend komen, kunnen we het in het weekend nog een beetje gezellig maken  hihi

Ik zal je verhaal eens gaan lezen bij het andere topic en kijken hoe het zit met dat temperaturen!

Liefs Jessy

Hee Jessy!

Blijkbaar kan je temperaturen met een onregelmatige cyclus, raar he.. Wordt wel een lang papiertje dan haha.. maar het is  om te kijken of ik een eisprong heb en hoe dat dan verloopt.. Volgens de dokter heb je alleen maar een eisprong per keer dat je ook daadwerkelijk ongesteld wordt.. dus dan heb ik t maar 1 keer in de twee maanden omdat t dan zo lastig is met klussen ga ik tempen dan weten we iig wanneer ik ongeveer een eitje heb..

maar normaal gesproken is t twee weken voor je ongi moet worden.. dus ik ben maar uitgegaan van dit weekend (voelde ook constant wat ) dus we hebben goed geklust.. haha.. hoe is het bij jou? al wat op komst? Ik heb weer nod op 12 november.. nog twee weken, ben benieuwd of t dit weekend raak was..
ik kijk wel elke keer wanneer ik ongi zou moeten worden met een normale cyclus en dan doen we ook goed ons best dus zal toch wel een keertje raak zijn........... hoop ik..
reken jij  t zelfde of heel anders weer..? Ik  vind het wel een beetje lastig hoor, vooral nu ik weer moet wachten.. maar goed ben niet de enige!

succes en ik hoop dat die rooie dingen bij je wegblijven!
Liefs Anne  

Hoi Anne

Nou hier nog steeds  niks.
Ben wel begonnen met die teunisbloemolie pillen, pff dat is echt een heleboel zeg 6 pillen per keer!
Tja en verder weet ik het nu even niet meer hoor, ik voel vanalles maar heb me er sinds dit weekend een beetje bij neer gelegd dat het nu niks is.
Mijn man en ik hebben het de laatste paar weekjes super druk met werken dus van klussen komt erg weinig  dus tja dan kan ik ook niet echt zwanger zijn (jammer!!)
Ik hoop gewoon dat ik snel ongesteld wordt.

Ik heb me trouwens wel voor genomen dat ik hier niet een jaar mee door blijf gaan. ALs mn cyclus zo beroerd blijft dan zal ik het tegen mn zus zeggen en via haar sneller bij de  gynecoloog terecht willen komen (mn zus is verloskundige en wil erg graag dat wij aan de koters gaan hihi)
Ik heb deze mening helemaal na het verhaal van een andere dame op het forum die een hormone kuur heeft gekregen na een bezoekje bij de gynecologe en dat haar cyclus daarna veel beter was!

Ik ga me maar weer eens verdiepen in alle andere berichten, heb tijd genoeg want manlief komt pas in de vroege uurtjes thuis!

Liefs Jessy  

nou ben benieuwd of die pillen helpen.. ik heb ze nog niet gehaald, zit ziek thuis dus ben de deur nog niet uit geweest..
hoop dat t helpt..

vervelend he, dat je eigenlijk al weet dat je niet zwanger bent maar dat je dan nog wel zo lang moet wachten voordat je ongesteld wordt..
ik leef met je mee hoor.. ik verwacht mijn volgende ongi rond 12 november als ik uitga van een cyclus van 56 dagen.. want dat was t de afgelopen  6 maanden..

spreek je wel weer! ik wacht met je mee.. ;-)
Liefs Anne

Terug
Bovenaan