voor EUHM!!!!

Hee Jessy..

Aan de symptomen zou je denken... misschien toch??? maar waarschijnlijk niet dus.. He bah, vervelend hee! Je bent vast nog steeds niet ongi? Wel handig misschien een zus als verloskundige, weet ze al dat jullie ermee bezig zijn? Ik heb het wel aan mijn schoonzusje verteld, die wil wel erg graag tante worden en mijn schoonouders weten het ook.. Maar mijn ouders durf ik het niet te vertellen..  doe ik wel als ik zwanger ben..

En bij kim nog niets? lang he drie maanden! pfff.. sterkte!

Liefs Anne!

Hoi Anne

Nee, nog steeds niks pfff.
Vanmorgen had ik veel krampen en dacht echt dat ik vandaag ongesteld zou worden, maar tot nu toe niks.
Mn 'klachten' zijn ondertussen ook weer weg (?) en ik zit nu dus eigenlijk te wachten op mn menstruatie en baal ik er van dat mn cyclus weer zo lang is!

Mn zussen weten nog niks, zij kunnen toch niks voor me betekenen. 1 vriendin weet het en daar kan ik mn ei bij kwijt (kan misschien beter ook niet doen en mn ei lekker bij houden haha).

Dus ja het is wachten, wachten, wachten

Liefs Jessy

Inderdaad, je ei kun je beter bij je houden haha..  maar als je naar je zus gaat(de verloskundige) komt ze er wel achter natuurlijk..

Ik vind het wel lastig hoor, mensen vragen nu steeds vaker... ben je al....? Neee, hoezo zeg ik dan haha.. ze moesten eens weten! Maar ja we hebben nu een grote mensen huis en dan schijnt dat vaak te komen dat mensen zwanger worden..? Nou wij niet..

ik mag vanmiddag de gyn. bellen over de uitslag van mijn bloed, ben benieuwd wat hij gaat zeggen...

Laat t je wel weer weten!

Liefs Anne!

hoi,

even een vraagje wat is dat theunisbloemolie,wat doet het en waar kan je dat halen

liefs petra

Hoi Petra

Ze zeggen dat je cyclus er korter van wordt en regelmatiger. Toen ik er mee begon was het tijdens een cyclus die uiteindelijk 59 dagen duurde, die daarna  was 44 maar nu zit ik op 42 dus tja ik weet niet zeker of het helpt.
Je kan het gewoon bij de drogist kopen.

Liefs Jessy

hoi,
 dek dat ik dat ook maar eens ga halen zit nu op dag 46 en nog geen rode duivels te bekennen!!
ka je daar zo mee beginnen of moet je dan wachten tot je ong ben geworden???
sorry voor de vragen ben hier niet zo in thuis en had er nog nooit van gehoord!

liefs petra

Hoi Petra

Ik was gelijk begonnen, mij adviezeerde ze om de eerste 12 dagen 4 tabletten per dag te nemen om het extra aan te vullen (had ik ook gedaan).
Ik heb nog steeds geen tekenen, krampen zijn ondertussen ook weer weg voel nu eigenlijk 'niks'

Liefs Jessy

Hoi Anne

Vandaag heb ik weer getest zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben (voelde nml echt helemaal niks meer ) en hij was negatief.

Dit is nu de 4e cyclus en alle 4 waren ze langer dan 6 weken en ik heb eens ergens gelezen dat wanneer je cyclus langer dan 6 weken is je langs de huisarts moet gaan omdat de kans groot is dat je dan geen eisprong hebt (hoe komt het dan dat je wel ongesteld wordt??)

Ik wil nou dus woensdag naar de ha (komt op mn werk t beste uit) alleen ben ik bang dat hij me terugstuurt onder het mom van je moet ontpillen, maar ja ik moet het maar afwachten.

Ik baal in iedere geval wel, heb al de hele tijd wakker gelegen en zie het allemaal niet ,meer zo zitten
Gisteren nog bij mn vriendin geweest, ze is 3 dagen geleden bevallen van een prachtig meisje, ik hoop dat dit ook nog ooit voor ons is weggelegd!

Hoe is het trouwens met jou, hoe gaat het met je medicijnen?

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan