Hey Sandra, bedankt voor je berichtje! Ik vind het ook erg leuk dat ik niet de enige ben van ongeveer mijn leeftijd! Ook mijn vader is erg handig - hij werkt bij een bouwbedrijf en is dus ook erg handig ! Ik had daar nog niet eens over nagedacht, dat hij misschien de inboedel wel wil maken! Het is nog lang niet zover natuurlijk, maar dat is wel een heel goed idee! Mijn vriend heeft sinds een paar weekjes weer werk en het lijkt erop dat hij hier over een tijdje een vast contract krijgt (maar we gaan er niet vanuit, omdat dat de vorige keer ook mis ging...). En wat je zegt over de Zeemand en Hans, is helemaal waar! Ik ben daar ook altijd eventjes aan het kijken bij de kleertjes, je hebt daar hele leuke dingetjes voor heel weinig geld! Mijn kindjes lopen later echt niet de hele dag in kleertjes van Esprit of Oilily ofzo. Ze groeien er toch zo weer uit! Ik ga echt voor je duimen, op 8 augustus als je gaat testen. Lijkt me zo ontzettend spannend!! Ik heb ook nog een kleine tip voor je: bij Etos heb je van die boekjes genaamd 'Mama & baby', deze heb ik laatst ook meegenomen. Ze zijn gratis en staan vaak in zo'n rek met andere Etos folders. Er staat veel info in, het is gewoon heel leuk om te lezen en te bewaren! Laat je het even weten als je getest hebt (of een berichtje eerder mag ook natuurlijk )!! Veel liefs van mij
Hoi Femme,
wat leuk mensen van mijn leeftijd die ook zulke gevoelens hebben..
Ik heb het er ook al vaker over gehad met mijn vriend..hij is nu 24 en heeft al een tijd een vaste baan..ik zelf ben 21 en ben net 1,5 maand aan de slag bij een nieuwe baas..dus onze inkomens zijn zker niet verkeerd..
Wij hebben een geweldige Opa in spee..die heel goed kan klussen..dus die wil wel de hele inboedel maken..denk ik..
laatst had ik gevraagd of hij mijn pil wilde halen..en toen zei hij al..die ga ik vergeten..want ik wil opa worden..(echt leuk)
Ik denk zelf dat het kwa kosten beste meevalt..
Je kan ook hartstikke leuke dingen bij zeeman en hans textiel kopen..
Misschien dat we na onze vakantie stoppen..
Maar eerst wachten we 8-8 af..want dan kunnen we een test doen..iiihh spannend..maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt..
Liefs