Voor Femme

A

Anoniem

Guest

Hoi Femme,

wat leuk mensen van mijn leeftijd die ook zulke gevoelens hebben..
Ik heb het er ook al vaker over gehad met mijn vriend..hij is nu 24 en heeft al een tijd een vaste baan..ik zelf ben 21 en ben net 1,5 maand aan de slag bij een nieuwe baas..dus onze inkomens zijn zker niet verkeerd..

Wij hebben een geweldige Opa in spee..die heel goed kan klussen..dus die wil wel de hele inboedel maken..denk ik..
laatst had ik gevraagd of hij mijn pil wilde halen..en toen zei hij al..die ga ik vergeten..want ik wil opa worden..(echt leuk)
Ik denk zelf dat het kwa kosten beste meevalt..
Je kan ook hartstikke leuke dingen bij zeeman en hans textiel kopen..

Misschien dat we na onze vakantie stoppen..
Maar eerst wachten we 8-8 af..want dan kunnen we een test doen..iiihh spannend..maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt..

Liefs

Hey Sandra, bedankt voor je berichtje! Ik vind het ook erg leuk dat ik niet de enige ben van ongeveer mijn leeftijd! Ook mijn vader is erg handig - hij werkt bij een bouwbedrijf en is dus ook erg handig  ! Ik had daar nog niet eens over nagedacht, dat hij misschien de inboedel wel wil maken! Het is nog lang niet zover natuurlijk, maar dat is wel een heel goed idee! Mijn vriend heeft sinds een paar weekjes weer werk en het lijkt erop dat hij hier over een tijdje een vast contract krijgt (maar we gaan er niet vanuit, omdat dat de vorige keer ook mis ging...). En wat je zegt over de Zeemand en Hans, is helemaal waar! Ik ben daar ook altijd eventjes aan het kijken bij de kleertjes, je hebt daar hele leuke dingetjes voor heel weinig geld! Mijn kindjes lopen later echt niet de hele dag in kleertjes van Esprit of Oilily ofzo. Ze groeien er toch zo weer uit! Ik ga echt voor je duimen, op 8 augustus als je gaat testen. Lijkt me zo ontzettend spannend!! Ik heb ook nog een kleine tip voor je: bij Etos heb je van die boekjes genaamd  'Mama & baby', deze heb ik laatst ook meegenomen. Ze zijn gratis en staan vaak in zo'n rek met andere Etos folders. Er staat veel info in, het is gewoon heel leuk om te lezen en te bewaren! Laat je het even weten als je getest hebt (of een berichtje eerder mag ook natuurlijk )!! Veel liefs van mij

Hoi Femme,

wat leuk mensen van mijn leeftijd die ook zulke gevoelens hebben..
Ik heb het er ook al vaker over gehad met mijn vriend..hij is nu 24 en heeft al een tijd een vaste baan..ik zelf ben 21 en ben net 1,5 maand aan de slag bij een nieuwe baas..dus onze inkomens zijn zker niet verkeerd..

Wij hebben een geweldige Opa in spee..die heel goed kan klussen..dus die wil wel de hele inboedel maken..denk ik..
laatst had ik gevraagd of hij mijn pil wilde halen..en toen zei hij al..die ga ik vergeten..want ik wil opa worden..(echt leuk)
Ik denk zelf dat het kwa kosten beste meevalt..
Je kan ook hartstikke leuke dingen bij zeeman en hans textiel kopen..

Misschien dat we na onze vakantie stoppen..
Maar eerst wachten we 8-8 af..want dan kunnen we een test doen..iiihh spannend..maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt..

Liefs

Oeps, sorry...! Ik had je berichtje eventjes gekopieerd en geplakt in het typgedeelte, zodat ik niks zou vergeten... Ben dus vergeten om het weer weg te halen! Sorry..! Groetjes!

hallo,

bij H&M ia het ook niet zo duur en meestal errug leuke kleding.
ik vind persoonlijk de kwaliteit ook beter dan zeeman en hans textiel.
en merkkleding in de uitverkoop is ook wel te doen......ook errug leuk als je een merkkleding stuk koopt voor de helft van de prijs !!
en vergeet trouwens ook niet dat je op 1 januari,april,juli en oktober ongeveer 175 euro kinderbijslag krijgt......dat is echt wel heel erg prettig want daar koop ik altijd kleding van.....

groetjes bri

Hoi hoi...

tuurlijk H&M helemaal niet aangedacht..en de kinderbijslag natuurlijk..
op zich valt het allemaal best wel mee, en als dat het enige zou zijn, waarom je het niet zou doen..volgens mij kan je namelijk overal wel uit komen..

Ja..handige he vaders die klussen...lijkt mij geweldig als mijn vader dat in elkaar zou knutselen..
Vind het trouwens erg leuk om hier zo te kletsen.
en ik ben van 5-8 op vakantie..dus ga ik de vakantie testen..
dus jullie horen waarschijnlijk pas ron de 20ste weer wat van mij...duurt lang i know!! hihi..

kus..liefs

Hey! H&M heeft idd ook leuke dingen en is ook niet zo duur! En de kinderbijslag was ik al vergeten joh! En Sandra, ik denk ook wel dat je er wel uit komt wat geld betreft. Dus als jullie er klaar voor zijn, zou ik het gewoon doen hoor! Spannend! Waar gaan jullie trouwens heen op vakantie? Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen maar alles weten  Als je het liever niet vertelt, vind ik niet erg hoor! Beetje anoniem zijn is ook wel leuk, vooral als niemand het nog weet. Misschien heb je het al ergens verteld, maar hoelang zijn jij en je vriend al bijelkaar? Wij zijn bijna 2 en een half jaar bijelkaar en in september wonen we  1 jaar samen.
Volgens mij zit jij hier ook al bijna de hele dag, of niet? Ik moet eigenlijk het huishouden doen, maar dit forum werkt echt verslavend... Moet zo toch maar eventjes wat doen! Misschien zie ik je straks weer op dit forum en mocht ik je voor 5 augustus niet meer 'spreken', dan wens ik je een hele fijne vakantie! Liefs van mij

Hey! H&M heeft idd ook leuke dingen en is ook niet zo duur! En de kinderbijslag was ik al vergeten joh! En Sandra, ik denk ook wel dat je er wel uit komt wat geld betreft. Dus als jullie er klaar voor zijn, zou ik het gewoon doen hoor! Spannend! Waar gaan jullie trouwens heen op vakantie? Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen maar alles weten  Als je het liever niet vertelt, vind ik niet erg hoor! Beetje anoniem zijn is ook wel leuk, vooral als niemand het nog weet. Misschien heb je het al ergens verteld, maar hoelang zijn jij en je vriend al bijelkaar? Wij zijn bijna 2 en een half jaar bijelkaar en in september wonen we  1 jaar samen.
Volgens mij zit jij hier ook al bijna de hele dag, of niet? Ik moet eigenlijk het huishouden doen, maar dit forum werkt echt verslavend... Moet zo toch maar eventjes wat doen! Misschien zie ik je straks weer op dit forum en mocht ik je voor 5 augustus niet meer 'spreken', dan wens ik je een hele fijne vakantie! Liefs van mij

Hoi hoi...

van mij mag je best nieuwsgierig zijn hoor..helemaal niet erg..en ik denk dat verder mensen die ik ken, hier helemaal niet op dit Forum komen dus ze zullen me niet snel herkennen denk ik!!

Vakantie..lkker makkelijk naar zeeland..camperen!!! spannend..hahah als het maar niet regent..
mijn vriend en ik zijn ook bijn 2,5 jaar samen..wonen al meer dan een jaar samen..en wonen nu een half jaar in ons eigen gekochte appartementje..erg leuk!!
dus hebben ook een eigen plekkie en dat is wel belangrijk als je een kindje op wil voeden..
Ja btje anoniem kan natuurlijk geen kwaad..hihi

Ik kijk hier veel ja..want ik mag gewoon op internet tijdens mijn werk..en ook msn de hele dag open staan..is best makkelijk..maar ook verslavend..daar heb je helemaal gelijk in..jij ook dus..nieuwe verslaving hihi..
dat is ook nog wat..als het zo zou zijn.stoppen met roken..

tot snel..
doei liefs..xxx

ag...nou doe ik hetzelfde..kopieer ik je berichtje..haal ik hem niet weg..

oeps..

x

Terug
Bovenaan