Voor Femme

Hey hey! Ja, ik zit hier nog steeds...!

Ik heb ook het idee dat er geen mensen op dit forum zijn die ik ken, maar je weet het maar nooit!

Lekker zeg, op vakantie in Zeeland... Hoop alleen voor je dat het weer beter wordt!! Mijn vriend en ik zijn laatst naar Drenthe op vakantie geweest. We gaan verder niet weg, omdat hij dus net een nieuwe baan heeft... Maar het was wel even lekker om eventjes er tussen uit te gaan!

We zijn dus even lang bijelkaar en wonen bijna evenlang samen - gezellig! Ik ken niet veel stelletjes die na ongeveer anderhalf jaar al gingen samenwonen! Wat leuk dat jullie een apartementje gekocht hebben! Wij huren nog steeds en dat bevalt op zich ook wel (is alleen wel jammer dat het niet helemaal je 'eigen' is...). We wonen in een hoekwoning, dus dat is wel erg lekker!

Nou goed, ik ga de quiche eventjes klaarmaken, moet nog half uur tot drie kwartier in de oven... Weet wel zeker dat ik hier vanavond weer te vinden ben! Groetjes en tot snel! Veel liefs van mij

Hoi hoi..

even lang samen wonen..evenlang een relatie..misschien wel gelijk zwanger over een tijdje?? hihi zou natuurlijk helemaal gezelli zijn..
Ja wij gaan lkker 2 weekjes er tussen uit..
verder heb ik ook geen vakantie dagen meer omdat ik natuurlijk net begonnen ben op mijn nieuwe werk.!

dus dat is moeilijk..
En jij wat voor werk doe je eigenlijk? volgens mij iets met een basisschool toch?
Ik doe administratief werk...is ook wel leuk..maar weet nog niet of het natuurlijk aan te passen is als er misschien ooit later een kleine uk bij zou komen..hihi

Wie weet tot lees vnvnd...
Hopelijk is het eten lkker..kga nu ook maar koken..heb honger..

xxx liefs

Hey meid, hier ben ik dan weer hahahaha!
Ik studeer aan de lerarenopleiding voor het basisonderwijs, dus als het goed is ga ik volgend jaar in het onderwijs werken (zal wel geen vaste baan worden, maar invallen is ook leuk!). Bevalt het je wat op je nieuwe werkplek? Ik hoop het voor je! Is erg spannend, zo'n nieuwe baan! Ik vond het altijd al erg spannend als ik nieuw vakantiewerk had...
Jij stopt misschien na de vakantie met de pil toch? Ik volgend jaar pas, dus denk niet dat we samen zwanger zijn.. Tenminste, ik hoop wel voor je dat je voor volgend jaar juli ofzo zwanger bent!
Het eten was idd wel lekker. Ik had zo'n quichepak van Koopmans gehaald (even wat anders dan aardappelen) en het smaakte ook nog wel!
Hopelijk ben je alweer op internet (en op deze site), zodat ik straks nog een berichtje terug kan sturen!  Mijn vriend moet morgen weer vroeg, dus hij ligt om half tien al in het nestje. Denk niet dat ik vanavond meega, komt een leuk programma voor om die tijd (maar tussendoor ben ik dan aan het internetten als ik alleen thuis ben). Dus ik ben er straks sowieso weer! Liefs!

Hoi hoi..

Nou je hebt me net getroffen..hihi
ik word bijna verbannen van de computer...
Mijn vriend heeft een maat op bezoek en die willen er graag achter..dus ik mag me ergens anders mee vermaken..hahah

Ons eten was ook best te doen..
Nou tis nog helemaal niet zker of we stoppen hoor..mijn vriend heeft toch wel verschillende dingen die hem tegen staan..we zullen zien wat het word deze x...ben best wel een btje benieuwd hoor.of mijn lichaam de waarheid spreekt..haha

Ja mijn nieuwe baan bevalt prima..is leuk, en gezelli dus dat is belangrijk..en nog belangrijker je zou eventueel vanaf thuis kunnen werken..Dus dat is natuurlijk GOED! hih
misschien heb je ook msn..?? is wel leuk, Of niet?
Nou vnvnd hoor je van mij niets meer...de tv is vnvnd mijn plekkie..en alvast een btje rommelen voor de vakantie..
Morgen ben ik vanaf half 9 hier wel weer te vinden denk ik..

liefs..

Hey hoi, misschien moet ik vanavond dan ook maar eventjes wat anders gaan doen..! Hihi  Ik heb wel msn, maar ik zet liever mijn msn mailadres hier niet neer, omdat ik dus niet weet of hier ook kennisen ofzo zijn... Ik maak even een nieuw  hotmailadres aan en dat zet ik hier dan morgenochtend wel neer. Als je mij dan een mailtje stuurt, kan ik jou mijn msn mail sturen of meteen toevoegen.
Maar wat staat jouw vriend tegen, zeg maar? (als ik het mag vragen...) Mijn vriend zit nog een beetje over de financiën in, omdat hij een tijdje zonder werk zat, maar hopelijk kan hij hier nu een vast contract krijgen. En voordat ik ga stoppen met  de pil zijn we ook alweer een jaar verder!  Ben erg  benieuwd wat de uitkomst van je test gaat worden volgende week! Spannend!
Maar ok, ik ga dan nu ook uitloggen en afsluiten (kijken of ik het vanavond vol kan houden hahaha LOL....). Fijne avond, succes met inpakken en teevee kijken en tot morgen! (Weet niet of je het nog leest ). Liefs van mij!

Hey Sandra, ik heb even een mailadres aangemaakt: postvoorfemme@hotmail.com. Ik ga nu tv kijken, tot morgen! Liefs van mij

Goedemorgen !!

Kijk maar ff in die email dan..hihi heb je een klein berichtje gestuurd...
En gister nog leuke dingen gedaan..ondanks dat je vriend vroeg ging slapen??

Ik btje tv kijken..inpakken is nog niet veel van gekomen..en zou ook niet goed weten wanneer ik dat dan wel kan doen..vnvnd ga ik namelijk naar de film..
Willie Wonka..die lijkt me geweldig..morgen avond komt mijn mam nog ff langs..maar dan moet ik het maar daarna doen..
en we gaan zowiezo vrijdag rijden..we kunnen altijd bij mijn vader slapen..die staat 8 km. bij onze camping vandaan..

Ik spreek je op msn..
tot snel..Kga nu snel door..zit zelfs te ontbijten achter dat ding..Urgh..mijn vriend word al gek van me..haha

Liefs

Terug
Bovenaan