voor Fonske...

Hoi Esmé,

Ik heb op bol.com gekeken en daar staat als omschrijving dat het gaat over het omgaan met emoties op het werk.Ik geloof niet dat ik daar dus veel aan zal hebben.

Dat boek gaat over de RET-methode die ik je eerder al eens heb uitgelegd. Het gaat over de emotie van de mens, zo ook op het werk.

Het gaat voornamelijk over het toepassen van de RET-methode welke je erg goed zou kunnen gebruiken in de situatie waarin je verkeerd. Je kunt deze dus in álle situaties toepassen..

Ga het anders lenen bij de bibliotheek als je twijfelt over de inhoud.
Maar neem van mij aan dat je je erg zult herkennen in het boek!

Succes!

Esmé mv Kay

Hey Fonske,
Ik vind je echt een supervrouw!!!! En laat je idd niet opjagen door hem door het huis uit te gaan. Je moet ergens gaan wonen waar je je thuis (kan gaan) voelen. Natuurlijk is alles heel moeilijk te regelen. Vooral als hij de kids wil blijven zien. Ik snap dat de kindjes (en vader) er recht op hebben. Maar ik bedacht me net dat wanneer mijn man weg zou gaan en ik Tyche daar heen moest doen om de zoveel tijd, dat me dat veel moeite zou kosten. Dan zou ik echt boos zijn.. want dan had ie mij maar niet in de steek moeten laten. Erg moeilijk lijkt me dat. Hoe pakt Merijn het op (sorry ben zn leeftijd vergeten).. Voor hem zal het ook wel raar zijn dat zn papa weg is zeg maar. Probeer te snappen dat die kleine ook verdriet heeft! (Ik zeg niet dat je dat niet doet hoor!)
Kijk, elke dag wanneer je opstaat, naar die 2 kanjers van je, en weet waarvoor je het doet! Je hebt echt de juiste beslissing genomen... erg dapper. Je bent een topvrouw!!!
Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan