voor galadrose

Ik ben 31,5. We zijn zo rond mijn 27-28ste gestart. Op dat moment wilde ik natuurlijk heel graag zwanger worden maar (en dit is altijd achteraf gepraat) nu ben ik heel erg blij met de jaren die ik nog zonder kindje heb doorgemaakt. Ik heb gemerkt dat ik me nog meer ontwikkeld heb, een giga berg leuke dingen heb gedaan (ondanks dat het soms moeilijk was, ben niet bij de pakken neer gaan zitten) en mijn man is er nu meer klaar voor dan ooit. Het is eigenlijk nu precies op het goede moment. Beetje lotsbestemming? Het zal bij iedereen anders zijn, heb altijd geroepen dat ik vroeg moeder wilde worden maar vind het echt prima zo.
En met jou, nog steeds alles goed en minder ongerust?

Hey Loona,

Inmiddels al wel weer een keertje bloedverlies gehad, tot nu toe meestal bij een grote boodschap dus ik hou het daar maar op en probeer er rust in te vinden.

Doeiii

Hoi galadrose,

Maar goed dat je voor je 30e begonnen bent, want t duurt daarna alleen maar langer volgens mij. Gelukkig is t nu eindelijk zo.
Dus wel weer wat bloedverlies, laat t maar helemaal stoppen he!
Bij mij is t nog steeds lichtbruin, maar moet er wel een maandverbandje inleggen, het is eigenlijk meer afscheiding dan bruin bloed.
Wel hebben we de sex maar even afgezworen, om te kijken of t zo minder is.
Het lijkt er wel op,maar we wachten t maar weer af. Donderdag weer echo, spannend!
En jij wanneer kijken ze bij jou weer? Je bent nu 9 wk?
Ik ben 8wk en 2dg.

gr Loona

Ik mag 8 Feb weer terug voor de 'officiële' termijn echo. Dat duurt lang!   Zo, dan lopen we bijna gelijk op, dat is gezellig. Ik zou me maar niet meer druk maken hoor, had je nu al de eerste echo gehad? Ik las ergens dat als je af en toe wat bloedverlies had en de echo was goed dat de kans dat het misgaat dan heel erg klein tot nihil is. Volgens mij las ik dat in het algemene boekje wat ik bij de VK heb gekregen. Ik ben in ieder geval redelijk gerust erop. Nu nog wat meer symptomen graag........

Terug
Bovenaan