Voor Haagsemama

Hoi hoi,
Dit is een reactie op de 20 weken echo. Doe het even zo, omdat je het wellicht anders niet meer leest.
Ik kom dus uit Voorburg (na jaren lang in DH te hebben gewoond). Geinig iemand uit de buurt.
Ik weet niet zeker of het bij ons standaard is hoor de screeningsecho. Ik ben medish en loop onder behandeling in het Anthoniushove. Mijn gynacoloog maakte eigenlijk gewoon de afspraak, maar 4 vriendinnen van mij (jawel) hebben het allemaal standaard gehad. 1 persoon uit Zoetermeer kreeg het niet (standaard). Ik denk dus dat het meer ligt aan je verloskundige (mijn vriendinnen lopen gewoon via de VK).

Bevallen moet ik dus doen in het Westeinde. Hartje DH dus.

Groetjes
Miranda
27,0 weken
 
Hoi
Miranda,

Leuk dat je het even zo laat weten.
Ik kom ook uit Zoetermeer,he jammeer dat ze dat niet doen,maar zal het eens voorstellen.Dat andere mensen hier uit de regio dat wel krijgen.Maar dan word het toch een pret echo.Maar bij mijn 1ste had ik er niet eens van gehoord en ik heb het nu al meerder malen gehoord.Maar het is inderdaad leuk om met iemand uit de zelfde regio te praten.

Groetjes Haagsemama
 

Hoi Miranda,

Ik ben net bij me verloskundige geweest,en ja hoor ik krijg ook een controle echo.Ik ben helemaal gelukkig,dat ze het ook in Zoetermeer uitvoeren.
Dus nu nog +/-6 weken wachten en dan is het al zo ver.

Groetjes Haagsemama
 
Hoihoi,ik denk reageer ook ff, leuk zeg mensen uit deze omgeving, ikzelf woon ook in Voorburg, en kreeg ook een standaard routine echo bij de 20 weken, gelukkig wel,is toch wel leuk.doen jullie trouwens ook nog een pretecho?ikzelf over 6 weken,dan ben ik 28 weken.nou mischien tot vaker hier op t forum,
liefs door
 
Hoi Haagsemama,

Ik woon ook in Zoetermeer, maar heb van mijn verloskundige niets gehoord over een controle echo bij 20 weken. (ik ben wel voor de 16 weken controle geweest en de volgende afspraken is met 20 weken).
Bij welke verloskundige praktijk ben jij geweest?

vos
 
Hallo haagse, voorburgse en zoetermeerse mamma's,

Zeker een aanrader zo'n screeningsecho. Je gaat toch met een geruststelling weg, dat je weet dat alles goed is met die kleine.
Ik heb (OOK) bij 25,1 wkn een pretecho gehad (bij Babyworld in L'dam. Zit in het Forepark.  Superleuk mens)  en vandaag met 27,1 wkn weer een pretecho.
Zij is een vrouw aan het opleiden voor de 3-D echo's, dus mocht nogmaals terugkomen.
Echt gegroeid joh. Die kleine heeft grote voeten en dikke wangen hahahahaha.
Ik kan het iedereen aanraden. De foto's die je krijgt zijn zo leuk en je krijgt een videoband van een half uur. Echt helemaal te gek.

Zelf werk ik trouwens in Zoetermeer, dus ken het daar uit m'n broekzak :)

Ik zit trouwens sinds vorige week op Zwangerschapsyoga op de Bezuidenhoutseweg. Bekend???

Groetjes,
Miranda
 
Hallo allemaal,

Ik kom zelf ook uit Zoetermeer en heb dus wel een 20 weken echo gehad. Ik zit bij verloskundigenpraktijk Keita. Ik weet eigenlijk niet of het echt standaard is, ik kreeg de keuze voorgelegd omdat het ook iets met je verzekering te maken schijnt te hebben. Weet verder niet hoe dat zit bij de OHRA, maar ik heb geen rekening gehad ofzo dus ik neem aan dat het gewoon vergoed wordt!
Ik zou het gewoon navragen bij je verloskundige!

Ik moest trouwens voor de echo naar een praktijk in Den Haag, aan het Frankenslag (Statenkwartier). Misschien dat ze je daar ook zonder verwijsbrief kunnen helpen? Was een hele aardige vrouw.

Groetjes, Silke
25w1d
 
Wel leuk allemaal a.s. moeders uit de haagse regio!

Ik ben in mei vanuit Den Haag (bezuidenhout) naar Zoetermeer (dorp) verhuisd.. maar werk wel in Den Haag.

Ik ben hard aan zo'n echo toe, je blijft je toch steeds afvragen of alles wel goed gaat. Ik ga gelijk even op internet zoeken naar "pret"echo bureaus.

vos
 
Terug
Bovenaan