Voor Haagsemama

Hallo Allemaal,

Ik zit ook bij verloskundige keita.
En vandaag bij mijn controle zij ze het al meteen van met 20 weken heb je een controle echo.Dus mijn vraag was eigenlijk al weer gesteld.En ik kon zelf uit 3 echoburo's kiezen waar ik naar toe wou.Silke/Vos uit welke wijk komen jullie ik kom uit wijk 16.En is het jullie 1ste kindje of 2de kindje.Die van mij het 2de.

Groetjes Haagsemama
 
Hoi Miranda,

Leuk die zwangerschapsyoga dat wil ik heel graag gaan doen.
Maar kan me er eigenlijk geen beeld van indenken hoe het daar gaat.Maar kan je daar ook een lesje op proef doen?of weet jij dat niet?.Want het zou me wel heel leuk lijken om daar aan mee te gaan doen.

Groetjes Haagsemama
 
Hallo haagse mamma`s,

Goh zeg, ik wist niet dat hier zoveel haagse mamma`s op het forum zouden zijn zeg. Wel Leuk.
Ikzelf woon sinds vorig jaar eind september in Den haag in de buurt Leyenburg.Ben 37 jaar en heb al 3 kids uit een eerder huwelijk. Ben nu 10,5 weekjes zwanger van de 4e dus( maar het is de 1e van mijn vriend Dennis en mij ).
Binnenkort gaan wij verhuizen naar Ypenburg.
Wie weet in welk ziekenhuis ze aan pijnbestrijding doen tijdens de bevalling? Wat is een goed ziekenhuis????
Ben nu onder behandeling van een gyn in het Leyenburgziekenhuis, maar weet niet of dit handig is als je in Ypenburg woont.

Verder wens ik jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe. Geniet ervan !!!! Het is voorbij voor je het weet.

Liefs Gaby
 
Hallo Haagse Regio Dames,

Zw.schapsyoga is wel leuk. Lekker relaxed bezig zijn met je kindje en dat met een aantal dames die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Beetje zweverig misschien, maar ik heb van de 1e les genoten.

Ik werk trouwens op de Boerhavelaan in Zoetermeer. Grappig he?! Lekker dichtbij het stadshart. Lekker over anderhalve maand al met verlof hahahahaha

Gaby: Over die pijnbestrijding heb ik een  vraag op het "bevallen"forum gezet. "Verloskundige" heeft toen gereageerd met een supertip. Lees het daar even.
Ik ben niet bij het Leyenburg, maar Anthoniushove en beval in het Westeinde.
Ik heb toevallig a.s. dinsdagavond een inloopavond, waar je een rondleiding krijgt op de kraam/kinderafdeling. Hebben we onwijs veel zin in. Scheelt weer een stukje spanning.
Dames, bel jullie ziekenhuis op (als je in het zkh bevalt). Als het goed is heeft iedere ziekenhuis 1x per maand zo'n avond. Scheelt weer stress

Liefs,
Voorburgse a.s. Mamma
27,2 wkn
 
hoi meid ik woon ook in D H bij zeeheldenkwartier,en ik moet je zeggen ben ook bevallen in westeinde ze zijn daar onwijs aardig ze hebben me echt goed geholpen ben met mijn derde bezig kusjes timous
 
Hoi,

Een beetje laat, maar toch nog een reactie, ik woon in Zoetermeer Dorp wijk 12. En ga dan ook naar Partera (VK) dat is lekker dichtbij. Ik ben nu 18 weken zwanger van 1e kindje. Ik heb bij mijn laatste bezoek aan de vk niets gehoord over een eventuele echo bij 20 weken :(
We willen graag weten wat het gaat worden en zullen als we niet via de VK meer een echo "krijgen" zelf een echo laten maken.

groetjes,
vos
 
Terug
Bovenaan