Voor Hester 1

Hoi Hester,

Bedankt voor de berichtje!!
Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor!!
Het is ook niet zo dat als ik zwanger ben deze zwangerschap gepland was!!
Ik ben mijn pil vergeten en ik weet dat dat niet zo slim is.
Het is nu ook niet zo dat als ik niet zwanger ben dat ik dan toch zwanger wil raken!
Ik ga me dan op mijn school richten en dat komt dan nog wel!
Stel als ik zwanger ben dan maak ik zo en zo ook nog wel mijn school af ik heb niet voor niks al 2 jaar gestudeerd!!
Ik reken er eigenlijk ook niet meer op en ga gewoon lekker van tante zijn genieten!!
Mijn schoonzus heeft ons een week geleden vertelt dat zwanger was!
Ik heb trouwens al 3 jaar een relatie met mijn vriend, dus de situatie ligt een klein beetje anders.
Ik ga er van uit dat het niet zo is en ga lekker met mijn school verder en volgend jaar lekker samen wonen met mijn vriend.
Kinderen krijgen komt dan wel als we het op een rijtje hebben.
Ik kan ook over 1.5 a 2 jaar stoppen met de pil.
Dat is misschien wel iets beter, dan heb ik het misschien iets meer te bieden, dan hoef ik niet en een kind op te voeden en mijn school af te maken!!
Dankje wel voor je mailtje!!
Je hoort het wel als ik die test heb gedaan!

Groetjes Tamara
 
Hoi Hester,

ik zag dat je nog niet gereageerd had, maar ik moest het toch even aan iemand kwijt!
Ik verwacht niet dat mijn test positiefis, maar toch blijf ik onzeker.
vandaag ging het hardstikke goed.
Ik had me er bij neer gelegd en kon er mee leven.
Het is niet erg om nog te wachten.
ik was misschien gewoon heel erg aan het idee gewend, omdat ik zo in onzekerheid door de arts en de gyn gehouden werd!
Ik had op het laatst last van mijn eierstokken, maar daar konden ze niks vinden.
ze konden me ook niet vertellen of ik zwanger was.
Ik vond dat nog niet eens het ergst, alleen twee weken geleden gingen mijn eierstokken pijn doen bij het vrijen en sinds dien kan ik niet meer genieten van de gemeenschap en heb ik er last van.
dit maakt mij zo onzeker, omdat ik dan maar hoop dat ik zwanger ben.
Ik ben zo bang dat dit iets anders kan zijn!
Ik heb hier eerder nooit last van gehad en genoot gewoon van de gemeenschap!!
Ik had gehoord dat dit wel vaker voorkomt bij zwangerschap!
kan je je voorstellen dat ik me hier dan aan vast klam?
Ik kan wel huilen nu. vanavond kon ik er weer niet van genieten en was het niet zo fijn. Het is niet zo dat ik niet ontspannen ben of wat dan ook. ik doe niet anders dan ik gewend ben en toch heb ik hier last van!!
Sorry, hoor dat ik je hiermee lastig val, maar ik had gewoon even iemand nodig om mee te praten!
Misschien kunnen we elkaars mailadres uit wisselen,zodat we via de mail kunnen praten, dan blijf het wat meer persoonlijk. Mijn adres is tamara_van_egdom@hotmail.com

groetjes tamara
 
meid,deze ouwe bok stuurt je morgen   wel een mailtje hoor.

ik had je al gezegd dat ik je wel begrijp.

ik denk morgen ochend,want de rest van de dag heb ik helaas weinig tijd.

Maar donderdag morgen ben ik zeker aanezig.

Mijn e-mail adres staat ergens op dit forum bij andere berichten met mijn naam.

Kan je die niet vinden,dan zie je het wel als je mijn mailtje krijgt,oke?

Sterkte verder en tot gauw.

liefs Hester











 
Terug
Bovenaan