voor het echie. IVF. en een berichtje aan jullie persoonlijk

Hey meiden, zijn jullie er nou nog steeds!

@ ilovemydioggies: Balen zeg dat je eitjes niet verder zijn gaan delen. De hoeveelste ivf poging was dit voor je? ben er ff uit geweest.

@cu2heleen: hoe gaat het prikken? valt het mee of tegen?

@daycey star80 en ook pc74: Gefeliciteerd!

@pxdt44: ik heb inmiddels ook een neefje van 6 een neefje van 4 een nichtje van 3 een nichtje van 2 en een nichtje van 3 maanden. terwijl wij al 8 jaar bezig zijn. Bij anderen ben ik jaloers maar als je je neefje of nichtje eenmaal vasthoud, of er daarvoor al energie in steekt en meeleeft is het ook een prachtig iets. Fijn voor je dat je er positief in kunt staan.

Dank je wel voor de felicitaties. Het is nog steeds allemaal erg spannend maar we hebben imiddels een hartje zien kloppen. Ik gebruik nu hormonen die de kans op een miskraam moeten verkleinen. Zou eigenlijk de 28e weer een echo krijgen maar omdat ik zo angstig ben mag ik maandag ook nog eventjes langskomen.

Ik denk nog steeds aan jullie allemaal. Wat zou het fijn zijn als 2013 voor ons allemaal een mooi jaar mag worden waarin onze droom uit mag komen.

Liefs Petra

Dankjewel!! Dat is even geleden inderdaad....
Begrijp ik goed dat je gaat beginnen met IVF? Spannend, hoor. Wij zijn uiteindelijk zwanger geraakt van een tweeeiige tweeling dmv IVF nr 2. Het is een heftig proces, maar samen sta je sterk!!

Veel succes!
Leef nog steeds zo mee met de meiden, hier. Hopelijk is het een vruchtbaar jaar!
Als het zo doorgaat in het tempo binnen mijn omgeving;
Ikzelf (3 jaar mmm), mijn schoonzusje (spontaan), nicht (spontaan), vriendin (5 jaar mmm), nog een nicht (3 jaar mmm) en een collega (4 jaar mmm)...
Allemaal in het laatste half jaar!! Alle gelukssterretjes voor jullie ********* !! De duimen draaien rond!!

Liefs

Thanx voor de felicitaties! Wij hebben gelukkig net geen IVF hoeven doen. Op het laatste moment werd het toch nog een IUI.

Jij en de andere meiden hier, heel veel succes met alle behandelingen! Hoewel ik nu in week 17 zit, ben ik hier toch noet wg te slaan. Ik hoop zo op positieve berichten en leef nog erg met jullie mee.
Wat hier boven ook al staat: hopen dat het een vruchtbaar jaar wordt en dit forum eindelijke eens leeg komt te staan!

Liefs Daisy

thanx, heb morgen de cyclusdag 8 echo en dan zondag kijken hoe de follikels groeien. 1e IVF inderdaad. wist vantevoren niet dat er zoveel spuitdagen aan vooraf zouden gaan, ben al 5 weken bezig met hormonen. eerst de pil, toen decapeptyl 23 dagen en nu de 7e dag 150E puregon. Maar ik moet zeggen dat het me tot nu toe niet tegen valt. begin nu een opgezette buik te krijgen en obstipatie. zal wel door de puregon komen. Ben zooooooooooo benieuwd wat de komende maand allemaal gaat brengen.

Heey Esther,

Dit is was onze 1e ivf. We zijn nu met icsi bezig...en zit nu te wachten op me ong...zit nu op 31 cd...hopelijk word ik straks nog ong of morge...had het zh al gebeld, dat me dagen weer te lang zijn voor mijn gevoel, dus als ik niet ong word moet ik morge om half 9 voor een echo om te kijken wat eraan de hand is....dus ik hoop dat ik ong word en dan kan me schema wat om gegooid worden....dus het is nog ff aanzien wat er gebeurt..tot morge ochtend!!!

Xxxx brenie

En jij succes met de behandeling!!!!!

Hoi Brenie,

zit je op cuclusdag 31 vanaf je laatste menstruatie of vanaf de puregon/gonalf/of wat je ook spuit?
En je bent dus niet zwanger? of weet je dat nog niet?

Ikzelf kom net uit het ziekenhuis voor de 8dagen echo en ik heb er 24!! 12 links en 12 rechts. 19 van de 24 zitten tussen de 10 en de 14 mm. de andere 5 zijn nog wat kleiner. zondag terugkomen voor de 2e echo.

heb jij ook decapeptyl moeten spuiten? en had je last van bijwerkingen?

Hoi Esther,
Ik heb op het forum zwanger worden een stuk gezet over mijn schoonzusje.
Als het goed is dan hebben mijn man en ik de hectische tijd achter de rug, denk nog een maandje en dat we dan echt in een rustig vaarwater komen.

xxx pxdt44

Terug
Bovenaan