voor het echie. IVF. en een berichtje aan jullie persoonlijk

Heey Esther,

Gisteren was de 32ste dag vanaf me vorige menstruatie.. Ik spuit Lucrin vanaf de 21ste cd.. En daar ben ik nu nog mee bezig... En ik spuit ook menopur... Maar daar moet ik nog ff mee wachten... Ik was gisteren naar het zh geweest...en er was een echo gemaakt...en ze zag dat er nog een menstruatie aan moet komen...en toch nog maar voor de zekerheid een test in het zh gedaan... Dus de laborante kwam terug...niet zwanger...dat had ik eigenlijk ook wel verwacht... Maar toch maar voor de zekerheid...die test... Dus nu moet ik wachten op me op me ong... En dan het zh bellen n dan kan me schema aangepast worden!!!!!

Wat goed dat je er zooo veel hebt...open dat de kleintje zondag nog groter zijn....

Ik heb zelf geen decapeptyl gespoten...

Brenie

Hey,
Wat een lief bericht.
@Esther1982, wat heb je er veel. Ben benieuwd voor je wat het dan morgen gaat worden.

Ik heb gisteren mijn laatste pil provera geslikt. WAcht dus nu op de menstruatie. Dan op dag 10 pas de eerst echo.
We moesten dit wat uitstellen ivm feestje volgende week zaterdag. Als het dan dag 10 of 11 is, dan zouden we voor de FM moeten komen en dat was niet in te plannen.
Maar ik moet nu bij een client insuline spuiten en in de training heb ik ook mijzelf moeten spuiten, dus dat za dan wel mee gaan vallen.

Wat vervelend Brenie dat de ong. er nog niet is. Succes met wachten!

liefs,

Goede morgen,

Gisteren 2e echo gehad. er waren er 20 klaar voor punctie, dus die is morgen in gepland. Gisteren de laatste decapeptyl en puregon gespoten en om 20.30 de pregnyl. Wat een gedoe met al die naaldjes en flesjes is dat zeg. Nu beurse plek.
Ook met de progesteron begonnen.
Ben vooral blij met die kleverige bolletjes want zelf denk ik dat mijn baarmoederslijmvlies niet goed genoeg was bij de iui's. Werd ook altijd 10 dagen na inseminatie al weer ongesteld. En jullie?
Nu wel pijnlijke buik en vol gevoel. Ben best zenuwachtig voor de punctie. Maar ik houd mezelf altijd voor dat een bevalling een stuk pijnlijker is, en daar doen we het voor toch meiden?

Terug
Bovenaan