voor het eerst blij

Ben net ongesteld geworden. Voor het eerst ben ik er blij mee. Na mijn vorige miskraam duurde het 6 maanden en nu na 5 weken (mijn oude patroon gewoon) ben ik ongesteld geworden. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant, je kunt bijna niet verwachten dat je al gelijk weer zwanger bent. Dat deed ik stiekem wel een beetje, maar meer met het idee van: dat zou fantastisch zijn, maar niet realistisch.
Maar goed, nu ga ik over 2 weken mijn ovulatietests gebruiken en kunnen we hopelijk gerichter mikken (om het zo maar uit te drukken) en hopelijk met succes. Ik kijk iedere keer heimelijk op de kalender: als ik dan en dan zwanger zou raken is de uitgerekende datum dan en dan. Dan zie je hier op het forum er steeds meet data bij komen: Oktober mamma's, november mamma's. Hopelijk lukt het om een december mamma te worden, maar ja, laten we dat lat niet te hoog leggen. Januari of februari is ook leuk (alleen ver weg).
Ik probeer me ook wel eens voor te stellen dat we gewoon nu met zijn drieen blijven. En dat zeg ik dapper tegen mezelf: ook dit is goed. Maar diep in mijn hart ben ik daar nog niet aan toe om dat te accepteren. Dus we gaan er voor. Ben deze week weer fulltime aan de slag gegaan en merk dat ik er erg moe van word, maar dat het ook heel veel afleiding geeft. Ik ben veel minder bezig met zwanger worden dan een week of 2 geleden.

groetjes, keesje

wat kan je van rare dingen blij worden he!
Wel erg prettig dat je nu na 5 weken alweer ongesteld bent en niet weer maanden van onzekerheid voor je hebt liggen.

Kan me je gevoel wel voorstellen.... tuurlijk was je liever direct zwanger geweest, maar nu weet je ook dat de boel weer op regel is en dat is ook wat waard.

Enne... november en december zijn nog helemaal haalbaar hoor! Vrouwen die nu positief testen komen volgens mij eerste helft oktober uit ofzo?!?! Dus eh.... jou gaan we  naar november denken

groetjes,
Marije

Hee Keesje,

Ik kan heel goed begrijpen dat je er blij mee bent. Nu weet je dat je er voor kunt gaan he meid. En werken zal idd veel helpen bij de afleiding. Hele dagen denken aan zwanger worden is niet echt goed voor een mens daar ben ik ook wel achter.  Ik ben blij dat het wat beter gaat allemaal nu. Fijn nieuws hoor.

Liefs Petra  

Hoi Keesje.

Ik was ook zo blij toen ik na de miskraam ongesteld werd. Weten dat je lichaam er niets aan heeft overgehouden. Wie weet, doe je mij na. 1x ongi en dan zwanger. Ik heb de 1e 2 weken veel geklust.   Hoop gauw te lezen dat je zwanger ben.

Je wilt gewoon verder en dan maken hele rare dingen je blij. November, december, januari of februari,   als je maar moeder mag worden maakt het niet uit wanneer het komt.
Heel veel succes.
Groet Francisca.

Hoi Keesje en andere meiden,

Ik mag meejuichen, ook ik ben voor t eerst na mn miskraam vandaag dus ongesteld geworden. he he ....dat wilde ik echt heel graag. Nu kan alles weer schoon worden daar binnen en ben ik er klaar voor hihi.

Groetjes Petra

Hoi Petra,

Nou lekker gevoel he? Raar dat we dat zo tegen elkaar zeggen, vroeger hadden we er een hekel aan. Na deze keer willen we het ook niet meer toch.
Ik zit al helemaal te tellen wanneer mijn ei dan gaat komen, helaas niet zo heel gunstig. Een paar dagen voor de sterfdag van onze jongste, dus of ons hoofd er dan naar staat is maar de vraag. Zo niet ook goed, dan volgende keer maar weer.
Succes de komende weken!

Groetjes, keesje

Terug
Bovenaan