voor het eerst blij

hee!! dat is fijn nieuws voor jullie allebei!! weet je in ieder geval dat je zelf weer in orde bent en klaar bent voor de toekomst! ik stond er pas ook weer heel goed in, nadat ik voor het eerst aan de ovu testen ben gegaan, maar die dingen werken niet (of ik doe iets verkeerd) want dan weer wel een streepje, dan weer niet...pfff! zit nu op dag 18, zou toch wel 'n keer iets moeten gebeuren zou je denken! sinds vanmiddag zit ik weer een beetje in de put, m'n verlangen is zo groot. anders zouden we in mei ons eerste kindje krijgen, en nu is 't maar de vraag of het dit jaar nog gaat gebeuren. mijn hele instelling was al zo veranderd, over de hele indeling van je leven, over je werk, je relatie, heerlijk om voor zo'n klein hummeltje te gaan zorgen en ermee te knuffelen. ik vind 't zo verdrietig. maar goed, dat is nu weer even een dipje, zal snel wel weer wat beter gaan. hebben jullie dat ook, dat de dipjes steeds minder vaak voorkomen? vind 't op zo'n moment wel erg lastig om positief te blijven.
liefs s  

Terug
Bovenaan