voor het eerst naar baby zwemmen geweest + foto's

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al..

We hebben vandaag onze eerste zwemles gehad. Ik vond het echt heel erg leuk. Maar ligt het aan mij? Ik vind die familie kleedkamer dus echt helemaal niets. Ik heb een hangbuik en door mijn litteken kan ik me nog niet goed scheren van onder. Ik vind het dus niet zo hard nodig om "gezellig" met zijn allen in een kleedkamer te staan. Nu zijn er wel hokjes in de grote kleedkamer die dicht kunnen maar die gebruikt niemand, ik dus ook maar niet. Heb in ieder geval wel geleerd dat ik volgende keer eerst thuis al mijn badpak aan doe, dan hoef ik me daar alleen nog maar aan te kleden en dat doe ik dan maar met een handdoek om mijn middel. Marissa moest even wennen en vond nog niet alles even leuk. Soms wilde ze gewoon dicht tegen mij aangeklemd door het water, maar soms deed ze ook echt leuk mee. Toen we weg gingen was ze echt zo ontzettend moe. Ze sliep binnen 5 minuten. Helaas moest ik haar een uurtje later wakker maken want ze moest vandaag haar 11 maanden prikje, weer erg zielig maar ze was erg dapper. Ze huilde bijna niet.
Thuis gekomen moest ze poepen, dat doet haar al 2 dagen zoooo ontzettend pijn dat ze de hele tijd huilt en haar adem echt stokt van de pijn. Ik ben bang dat door de vele diarree van haar buikgriep haar anus misschien geirriteerd is. Het is echt heel erg zielig en er komt ook echt heeel erg veel uit. Het duurt al met al misschien wel 10 minuten voor ze helemaal klaar is en al die tijd wilt ze zich aan mij vastklampen door de pijn. Zo zielig.
Nu ligt ze al 2 uur te slapen. Door het zwemmen, het prikje en het poepen was ze helemaal uitgeput. Ik voeg nog even 2 foto's toe van vandaag in het zwembad,

groetjes Linda

hoi wat een leuke foto,s van het zwemmen,wat een schattig badpakje.leuk.
oh ja kan me helemaal in je verhaal vinden van de grote kleedkamer,zou ook niks voor mij zijn.je denkt dan dat iedereen naar je kijkt maar eigenlijk valt dat best mee.maar het is mooi dat marissa het leuk vond,het is eerst ook wennen natuurlijk.
maar wat is dat zielig dat ze zo,n last van het poepen heeft,haar kontje is waarschijnlijk geirriteerd door de diarree.
en dan ook nog prikjes vandaag,kan me voorstellen dat ze lekker geslapen heeft.

gr petra

Hoi,
Idd schattig die kleine dame in d'r zwempakje..
Ik heb dan misschien geen hangbuik..[ drie keer zwanger zijn viel 100% mee..]haha, maar ook mij zie je niet in de grote kleedkamer hoor..Voel me er ook niet prettig bij.
Ga nu zelfs ook in een apart hokje, als mijn zoontje naar zwemles gaat..hihi, lekker rustig..al dat drukke gekakel..
En ik heb vaak alleen dus al drie kids bij me..is zo opletten..Dus neem gewoon een eigen hokje..
Zwem zelf eigenlijk nooit...vind er niets aan, maar met je kleintje is het vast wel leuk..Zou ik ook moeten doen eigenlijk..mmmmm
Goed van je dat je het doet met haar!
Gr Rina

Wat lief! Wij zijn nog steeds niet wezen zwemmen, we zouden afgelopen zondag gaan, maar het kwam er niet van.
En van die familiekleedkamer, daar ga ik echt niet in! Verschrikkelijk. hahaha

groetjes Mariska

ps nu is wel mijn hangbuik aardig weg aan het trekken omdat ik nu weer een hele dikke buik krijg maar toch hahaha

Wat schattig Marissa in haar badpakje!!!
Lijkt me erg leuk babyzwemmen, alleen ik waag me er niet aan, zeker met mijn steeds groter wordende buik hahahaha.
Tja en zo'n familiekleedhok,  daar ben ik ook niet echt gechameerd van.
Maar inderdaad voor je gaat, thuis je zwempak aan!!

Gr Naomi  

Hoi Linda,

Al geruime tijd lees ik met jullie mee, alleen heb ik zelf nog niks geplaatst of gereageerd.
Ik kom, net als jij uit Eindhoven en ben benieuwd waar je met je meisje bent gaan zwemmen. Ik denk erover om met m'n zoontje te gaan, maar weet nog niet zo goed bij welk zwembad.
Als ik wat meer tijd heb, zal ik mezelf even goed voorstellen. Maar was eigenlijk erg benieuwd waar jij zwemt.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Debby de Smit
Moeder van Timo, 30-07-2007.

Hoi!

oooohhhhh...wat een scheetje in haar badpakje!!
Ziet er echt super leuk uit!!
Kan me voorstellen dat het voor haar een zeer vermoeiende dag was, het zwemmen,de prikjes en dan ook nog pijn met poepen...t is me allemaal wat!!
Veel plezier nog met zwemmen...en nee,ik ben ook niet zo zelfverzekerd om met anderen in mijn nakie te staan.

Liefs,Sindy

Hoi Debby,

Wat ontzettend leuk om nog iemand uit Eindhoven op het forum te hebben!! Gezellig. Wij wonen in Gestel en ik ben dus gaan zwemmen in de Tongelreep. Ik ben er naar toe gewandeld en doe daar ongeveer 20 minuten over. Het is erg goed bevallen. Ben nu meteen helemaal benieuwd naar jou, wil je vertellen in welke wijk je woont? Misschien kom je ooit nog wel bij ons in de groep zwemmen, lijkt me leuk

groetjes Linda

Terug
Bovenaan