voor het eerst naar baby zwemmen geweest + foto's

Hoi Linda,

Wat leuk om te lezen en te zien hoe het was op babyzwemmen. Ik wilde eerst ook met onze dochter op juniorzwemmen, maar ik heb er vanaf gezien. Ten eerste vind ik 30 minuten zwemmen veel te kort voor al dat gedoe van aan- en uitkleden. En ik moet bekennen dat ik hetzelfde had als jij nu. Bij ons is dat ook een gezamenlijke kleedkamer en ik vind het niks om op dit moment (met hangbuik en ik heb een lidteken van toen ik 9 jaar was op mijn buik, heel groot van boven naar beneden en rond mijn navel) in mijn nakie om te kleden... Mijn man en ik hebben besloten dat we gewoon vaker gaan vrij zwemmen met zijn drietjes. Onze dochter kan best langer dan 30 minuten zwemmen. Dat deden we ook in Center Parcs. Maar toch vind ik dat babyzwemmen met oefeningen ook heel leuk en gezellig hoor!!
Marissa staat echt mooi op de foto. Ik vind haar echt een modelbaby. Zo mooi met die half donkere huiskleur en supermooie donker ogen! Daar gaan de mannen later op af... hahahahaha. Je had haar toch al eens opgegeven bij een modellenbureau? Heb je daar nog iets van gehoord?

Groetjes!

Hoi Babybelle,

Dank je wel voor de complimenten over Marissa, ik vind haar ook erg mooi maar ik ben haar moeder . Ik heb haar inderdaad opgegeven bij een modellenburo en ze is ook door de selectie heen gekomen. Ik had een afspraak gemaakt omdat ze haar ook "live" wilden zien maar toen werd ze dus ziek. Ik heb de afspraak toen af moeten zeggen. Nu is ze gelukkig eigenlijk weer zo goed als opgeknapt dus ga ik van de week even bellen voor een nieuwe afspraak want het lijkt me toch wel erg leuk. En Marissa vindt het ook leuk om op de foto te gaan. Mocht er verder nog iets uit komen dan laat ik het zeker even weten

groetjes Linda

Hoi,

Leuk zeg dat het zo goed ging! Was ook benieuwd naar jouw ervaring, want ik heb de folders van het babyzwemmen hier (voor Rina: gr. Koppel) al in huis. Hier is het babyzwemmen op maandag, mijn vrije dag dus ik wil graag gaan babyzwemmen met Vinz. Wil volgende week gaan bellen of er plek is, ik hoop het wel. Met onze dochter gaan we wel eens vrijzwemmen, maar het lijkt me ook zo leuk om 'zwemles'te doen met Vinz. Volgens mij leer je daar dingen die je uit je zelf niet zo snel zo doen met hem.....

Ik vind Marissa ook een mooi klein fotomodelltje, ze kan zo in de H&Mreclame!

Groetjes Marije

Hey Linda,

wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!! Dus het is zeker voor herhaling vatbaar??
En wat een schattige foto's van Marissa. Wat een lekkere billen heeft ze, haha!!

Liefs Debby.

Hoi Linda,
wat schattig Marissa in dr badpakje, geweldig!
Leuk dat het zwemmen goed is bevallen.
Daniëlle is ook echt een waterrat maar eigenlijk zwemmen we te weinig met dr. Als ik dit dan weer zie heb ik ook gelijk weer zin.
Ik ben trouwens zelf niet 1 van de slankste maar ik heb niet zo een moeite met de grote kleedruimte, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Wat je zegt gewoon thuis je zwemkleding al aan doen dat scheelt alweer.
Nou groetjes weer,
Sonja

Hoi Marije..
Haha, de Grote Koppel, welbekend ja..
Onze zoon zwemt op woensdagmiddag, maar dan echter in Elst, bij de Helster..
Is vanuit hier net zo dichtbij..
hij zit in badje 2, speelt te vaak, dus duurt vrij lang!
Gr Rina

Terug
Bovenaan