Voor het eerst naar het Kdv geweest

Hoi dames.

Vandaag is Finn voor het eerst een ochtendje op het Kdv geweest.
Mama moest meer wennen dan Finn:)

Vanmorgen wou Finn thuis niet drinken, hij had gewoon geen dorst. Hij had vannacht om 5.00 uur gedronken en vanmorgen moest ik hem wakker maken.
Gelukkig kreeg hij om 9.30 uur de fles van de leidster en dronk hij deze op 30cc na leeg:)

Om 12.15 dronk hij weer 150cc, trots op mijn kleine ventje!
Het slapen ging niet zo goed, in bed kon hij de slaap niet vatten (is thuis niet anders hoor).
Finn heeft nog wel even 45 minuten in de kinderwagen geslapen.

Om 13.00 uur heb ik mijn mannetje weer opghaald. Hij zat lekker in de wipstoel rond te kijken en toen hij mij zag kreeg hij een mega lach op zijn gezicht! Smelt smelt!

Ik had een lekker knuffel middagje in gedachten maar daar dacht Finn toch echt anders over!
Om 13.15 viel hij in de kinderwagen in slaap, ik heb hem thuis maar in de gang laten staan, om 16.15 uur zijn we Roan op gaan halen met de kinderwagen.
Om 17.15 heb ik Finn maar wakker gemaakt, vind het wel weer tijd voor een knuffel en een flesje:)

Morgen gaat Finn een hele dag, ben benieuwd hoe dat gaat!

Liefs Danielle.

Kim, veel succes morgen, het gaat helemaal goed komen. Jij zal waarschijnlijk meer moeten wennen dan Lars! X

Wat leuk zeg! en fijn dat het goed ging!
en superrr schattig dat je begroet word met een brede glimlach!
geeft je toch een super goed/trots gevoel haha.

groetjes Mandy.

Hey Daan!

Wat fijn dat het goed ging en dat hij daarna nog goed gedronken heeft!
Die was dus doodop na zijn eerste ochtendje, die heeft flink geslapen zeg...
En die big smile, heerlijk.. Geloof dat je dan smelt..

Super lief dat je aan ons denkt, ik hoop ook op een big smile, maar denk de hele tijd dat hij juist boos zal zijn haha.. Maarja we zien wel, denk dat het ook inderdaad voor mij moeilijker zal zijn dan voor hem.
Maar hoort erbij, het zou ook niet goed zijn als het me niks zou doen toch? :)

Succes morgen! De hele dag.. spannend hoor.. Ga je nog iets leuks doen?

X

goh wat fijn om te lezen dat het zo goed ging!! je mag terecht trots zijn op je mannetje.
en dat na al dat gedoe met het flesweigeren de afgelopen dagen... het zijn al echte boefjes die er behoorlijke voor kunnen zorgen dat het zweet je op de rug staat
maar ja 1 smile en je bent het weer vergeten (nou ja het meeste dan)
veel succes morgen

groet Froukje

ik vind het echt super knap van jullie dat jullie het durven je kindje na het kdv te brengen !!
ik wil het echt niet en ga het ook zeker niet doen ,,,
groetjes

Hey Daan,

Ben heel erg blij dat t zo goed gegaan is! en wat heeft Finn daarna lekker geslapen.
Hoe was het voor Roan? Zijn kleine broertje met hem mee? En vond hij t niet gek dat Finn eerder werd opgehaald?
Succes vandaag weer, nu de hele dag! Wat ga jij doen?

En Kim, jij ook veel succes vandaag!!

Liefs Brigitte

Hey Mandy,

Als ik er nu voor kon kiezen om hem thuis te laten zou ik dat doen, maar ik denk niet dat we daar gelukkiger van zouden worden. Rekeningen kunnen dan namelijk niet meer betaald worden en denk dat ik er uiteindelijk ook niet blijer van word om heel de dag thuis te zijn.
Het is nu even moeilijk maar het zal straks waarschijnlijk allemaal wel mee vallen en denk dat Lars het wel naar zijn zin zal hebben daar.

Groetjes Kim

Hey Brigitte!

Thanks! Bodhi ook vroeg vandaag? Lars besloot om zijn luier maar even vol te gooien om 05:00 en daarna terug leggen werkte niet :)
Maakt ook niet uit, ben toch klaar wakker nu.
Ben benieuwd hoe het nu met zn ritme gaat..

Liefs Kim

Terug
Bovenaan