Voor het eerst naar het Kdv geweest

Hey Kim,

Ja Bodhi heeft gisteravond om 21.00 zijn laatste voeding gehad...en werd om 5.15 wakker...
Dus een lange tuk evengoed, dus waar ik twijfelde aan mijn voeding...lijkt dat dus nog niet nodig...
Maar Bodhi slaapt al weer een uurtje :)
De andere twee werden om 6.00 wakker...hoesten en proesten...maar liggen wel nog in bed...
Ik blijf lekker wakker, om 7.15 gaat toch de wekker.

Maar Lars is vanaf 5.00 nog wakker? Ben ook benieuwd hoe het vandaag zal gaan. Laat je het wel weten?
Nogmaals succes!
Als hier de rekeningen van zelf werden betaald zou ik ervoor kiezen om t eerste jaar niet te werken...daarna wel weer, omdat ik t ook echt leuk vind. Maar t eerste jaar gebeurt er zo veel met onze kleintjes.
Zal eens vragen aan alle rekeningstuurders of ze ons een jaar willen overslaan? :)

Liefs Brigitte

Hoi Danielle,

Fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv. Het knuffelen en slapen verhaal herken ik wel. Zo gaat het hier thuis ook al een paar dagen als ik Sara ophaal van het kdv.

Kan me niet voorstellen dat ik niet zou werken! Ik hou ongelovelijk veel van mijn dochter maar zou denk ik geen leuke moeder zijn zonder de contacten op mijn werk.

Dit verhaal geeft de burger weer moed!
Ik heb volgende week de kennismaking bij het kdv. Dat vind ik al superspannend!

Die grote lach! Super! ik kan wel huilen als ik Sepp zo zie lachen, hihi.

Groetjes!

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben zeker trots op mijn kleine mannetje.
En die lach was wel heel erg fijn.

@Kim, Lars zou echt niet boos zijn hoor:)
Mama gevoelens zijn soms wel lastig he;-)

@Froukje, Ze kunnen zeker je het zweet op de rug bezorgen, en je handen in het haar. En over een aantal maanden/jaren ook vast wel het bloed onder je nagels vandaan halen:)
Maar voor nu helemaal super en idd die lach makt alles weer goed!

@Moedermandy, de eerste keer is het even spannend, je weet niet precies hoe of wat.
Ik ben wel blij dat er toch ouders zijn die hun kindje naar een kinderdagverblijf brengen. Anders had ik geen werk gehad, ik werk zelf namelijk ook op een kinderdagverblijf;-)
Waar doe jij de kleine straks heen dan?
En ja ik zit voorlopig ook liever thuis bij mijn jongens maar idd er moeten ook rekeninigen betaald worden en vind het ook wel goed voor de kids om met andere kids te spelen!

@ Brigitte, Roan was een beetje van slag gisterochtend. Remco en ik gingen de jongens al samen wegbrengen, iets wat al nooit gebeurt. En toen bleef Finn ook nog daar en tot overmaat van ramp (voor Roan dan) ging er ook nog een ander kindje op "zijn" stoel zitten!
Na een paar minuten ging het helemaal goed hoor!
Hij heeft geholpen Finn de fles te geven en veel kusjes geven. Iedereen die binnenkwam werd aan Finn voorgesteld:) De schat!!!
Ik heb Finn opgehaald toen Roan lag te slapen (express) Had Roan van te voren wel gezegd dat Finn weg zou zijn als hij uit bed kwam hoor!

@Mart73, Die kleintje doen zo veel indrukken op, ze zijn dan echt helemaal munt na een dagje kdv.

@Marina, het valt echt allemaal mee hoor meid. Het is even wennen maar het komt echt goed. Meestal hebben de mama's er meer moeite mee dan de kids;-) Laat je weten hoe het volgende week gaat?

Liefs Danielle

Fijn dat het zo goed ging en idd de ouders vinden het vaak moeilijker, bij onze oudste reed ik met tranen in de ogen naar mijn werk en moest echt even omschakelen maar de kleine meid vond alles reuze interesant!

Groetjes

hoooooooooi,,,

wel fijn zeg dat het goed ging:D het lijkt mij wel lastig om de kleine achter te laten.. maar danisha gaat niet naar een KDV maar 1 dag past papa op en de andere dagen de oma's:D
ben ik ook wel heel blij mee hoor,,

ook fijn dat finn weer goed drinkt.. wat een andere fles dan ook niet kan doen he..

lieffsss,,,

Hoi dames,

Heb net even gebeld.
Het gaat hardstikke goed!
Finn gedraagd zich voorbeeldig:)

Hij heeft vanmorgen lekker geslapen. Van zijn fles heeft hij een bodempje laten staan. Nu ligt hij alweer bijna 1,5 uur te slapen, heel goed dus!!!

Deze mama is heel blij!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan