Voor het eerst op stap!

Wat een lekker klein hummeltje is Vince zeg! Goed gedaan hoor Marieke!
En wat wordt Lyanne dan al weer groot. Ik vond dat ook zo opvallen toen Stan geboren werd. Ik tilde na een week in mijn kraambed te hebben gelegen Ilse weer op om een schone luier aan te doen, tjeetje zeg, het leek wel of ik een blok beton op moest tillen zo zwaar vond ik haar.

En fijn hè, die tandembuggy. Hier wordt deze ook veel gebruikt, wat een uitvinding! Alleen als mijn man mee gaat dan gebruik ik de andere wagen (rijdt toch iets fijner), maar als ik alleen ben vind ik het handig om Ilse toch nog in de wagen te zetten (en ze vindt het gelukkig niet erg)

Maar dikke complimenten Marieke, goed gedaan ennuh niet te veel piekeren hè!

Liefs Jeske

Hoi Marieke

Wat goed van je dat je meteen op pad bent gegaan met die twee! Ik kan me nog zo goed herinneren hoe dat voelde, de eerste dag alleen met twee kindjes in huis (en dat je denkt dat je dat echt nooit gemanaged krijgt)....... pfff, ook ik was blij dat m'n man weer thuiskwam, bekaf was ik (een week na het kraambed, borstvoeding geven, een peuter in huis en een baby die je nog moet leren kennen..... doodvermoeiend vond ik die eerste weken)

En jij bent meteen op stap gegaan, good for you!

Sterkte meid, hopelijk heb je genoeg hulp en ondersteuning in deze tijd. Je hoeft het allemaal niet alleen te doen he, vertrouw daarop!

Groetjes
Susan

Hallo,
Wat een mooie kindjes! Vince lijkt inderdaad op zijn grote zus, leuk om te zien.
De wagen die je hebt heb ik ook (in het grijs), we zijn er al heeeel veel mee op pad geweest. Ideaal, zo'n duowagen.
En wat betreft het geel zien. Bo was ook erg geel in het begin en dit heeft ruim 8 weken geduurd... voordat het helemaal weg was. De arts vertelde dat borstgevoede baby's hier langer last van (mogen) hebben.
Geniet van je twee mooie kindjes.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Hoi Marieke,

Oh lekker naar buiten en al zo snel! Lyanne ziet er super uit, lekker meid! En Vince is een schatje, lekker toetje!
Geniet van je mooi kinders!

Liefs Nanda

Haidiehai,

ik heb ook zo'n dubbele wagen gekocht, ben benieuwd of ik er veel gebruik van ga maken! Mooie kindjes heb je!

Even een vraagje van huishoudelijke aard: hoe pas je je gebruikersnaam aan???
Ik heb het al geprobeerd maar ik kan het niet aangepast krijgen...
Wie helpt mij??

Groetjes,
Patty mv Nynke en 35,2 zwanger van frummel 2

Wat een leuke foto's, wat moet je trots zijn op je kindjes!
Heerlijk zo'n grote zus erbij, kan ze lekker "moederen" over haar broertje.
Geniet van ze!!!

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan