Voor het eerst proberen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn man en ik gaan vanaf deze maand ook proberen zwanger te worden. Ben 28 juli voor het laatst ongesteld geweest (eigenlijk de laatste bloeding na de pil) en hoop zo snel mogelijk zwanger te worden. Ga er vanuit dat ik een regelmatige menstruatie heb en we hebben dus afgelopen week flink geklust. Ik weet dat ik wel heel veel geluk zou hebben als het meteen raak zou zijn, maar kan toch niet wachten tot volgende week, als ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar dus niet wil worden...

Gr. Debbelientje

Hoi hoi!

Heel veel succes! :-D En ik hoop voor je dat je meteen een regelmatige cyclus hebt! Hou er rekening mee dat dat toch anders kan zijn... :-(
Veel plezier!! ;-)

Liefs Mama sun

Nou debbelientje,

We zullen voor je duimen. zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt op dit forum,,,het kan heel snel gaan maar soms ook iets langer duren....
groetjes

hoi debbelientje,

is het voor jullie jullie 1ste kindje???
je weet het maar nooit.
heel veel succes.hou ons op de hoogte.
gr marjan

hey debbelientje,

We zitten in het zelfde schuitje!
Mijn laatste ongi begon op 27 juli en wij zijn nu ook voor de eerste ronde begonnen! Het is allemaal super spannend en overal waar je maar kijkt zie je zwangere vrouwen! Succes en hou ons op de hoogte!!

Gr Sabine

ik wil de feestvreugde niet bederven, maar soms duurt het even voordat de pil uit je lichaam is, en je eigen cyclus de draad weer opgepakt heeft. Bij mij duurde dat een half jaar! Maar soms ook niet.
Lekker klussen, altijd leuk.

Bedankt voor jullie lieve reacties,
ik weet idd dat het nog wel even kan duren, maar blijf toch hopen...hihi

ik hou jullie op de hoogte!

Volgende week weet ik hopelijk meer...

PS, ben er niet in thuis, wat is NOD?

Hoi Debbelientje,

NOD = Niet Ongesteld Dag, houdt dus in dat dat de dag is dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Meestal kan je vanaf die dag testen.

Ik ben nu onegveer 2 maanden bezig en ik sluit me aan bij swiepie, de pil blijft lang in je lichaam dus geniet lekker van het klussen!

Terug
Bovenaan