Voor het eerst proberen

Het zou geweldig voor je zijn als je in ronde 1 zwanger zou worden, maar meestal duurt het allemaal wel een halfjaar tot een jaar. gun het dus de tijd en ga er vanuit dat je lichaam moet ontpillen en geeft dat gewoon minstens 3 maanden.... (al zeggen veel deskundigen dat dit onzin is!)
Ik geef je een tip: ga nadat je onge bent geweest om de 2/3 dagen klussen.... dan kun je je eisprong niet missen, is het zaad van je partner het gezonds en je maakt de meeste kans.....
Het is wel niet zo spontaan, maar dat maakte mij niets uit.... ik wilde zo graag zwanger worden. De eerste keer duurde dat 5 rondes: dat werd een miskraam. daarna 2 maanden even gepauzeerd en toen opnieuw begonnen. Daarna was het in ronde 3 al raak, maar al met al heeft het een jaar geduurd voordat we weer gezond zwanger waren.

Hoi allemaal,

Ik en mijn vriend zijn ook begonnen! Jippie!
Ben een half jaar geleden al gestopt met de pil, zodat mijn menstruatie weer regelmatig zou zijn.
Ik heb de 12e mijn laatste menstruatie gehad, dus nu gaan we oefenen!

Ik hoop dat we allebei snel zwanger zijn!

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ben vandaag ongi geworden, helaas..
dacht vanochtend nog dat het misschien raak kon zijn, omdat ik gisteren op 28 dagen at.

Maar goed, het is pas de 1e ronde geweest, op naar ronde twee...

@Debbelientje: ronde 2 schijnt geluk te brengen, er zijn al veel meiden op dit forum met ronde 2 zwanger geworden! Inclusief ik :)

Succes dames.

Groet, tes

Hallo alle moeders in spe :)

Mijn man en ik gaan ook proberen een kindje te krijgen. Deze week ben ik 'ongesteld' (ik gebruik Evra-pleisters') en eigenlijk zou ik morgen met een nieuwe maand moeten beginnen, maar...dat doen we dus niet. Heel erg spannend!

Iedereen veel succes met zwanger worden!

Groeten,

Mary

Terug
Bovenaan