Voor het eerst temperaturen

Ik denk dat je op dag 13 je ei hebt gehad. Na 14 dagen is dan ongeveer je nod. Gelukkig is je temp nog niet enorm gezakt, dat is gunstig. Het zijn nu spannende dagen, een felicitatie vind ik nu nog te vroeg
 
Lastig, je temperatuur schommelt best veel. Je ei was op de 13de dag. Ik heb gelezen dat als je daarna (5-10 dagen later) nog een kleine daling krijgt, het een innesteling is. Ik heb mijn temperatuur heel goed bijgehouden naast de ovulatietests en heb dat inestelingdipje niet gezien, maar ik bleek toch zwanger te zijn ?‍♀️ Meestal daalt je temperatuur weer zo’n 2 dagen voordat je ongesteld wordt. En bij de zwangerschap blijft het stabiel. Ze zeggen dat het hoger dan 37 moet zijn, het liefst 37,3, ik had 37,0 stabiel. Misschien is jouw norm wat lager. 
 
Wat fijn al jullie reacties! Zijn jullie zelf al allemaal in verwachting of mama? 
Ik heb vorig jaar mei een miskraam gehad.. daarna is het helaas nooit meer gelukt. 
Ik las altijd alle forums en nu dacht ik laat ik zelf ook een keer wat vragen stellen hihi. 
Ze zeggen dat wanneer je het los laat het vaak lukt maar dat is zo moeilijker gezegd dan gedaan, zeker nu met het tempraturen. 
Wij zijn van plan om 3 maanden te tempraturen en mocht het nodig zijn dan langs de dokter te gaan. 
Heeft iemand ervaring met hoe dat allemaal gaat? 
 
Dag Nicole, wat sneu om te lezen dat je een miskraam hebt gehad en het tot nu toe nog niet gelukt is. Ik heb een zoontje van 2 en ben nu 25 weken zwanger. De tweede keer was het in 1 keer raak door het gebruik van ovulatietesten van sensitest, zo wist ik wanneer en dat ik een eisprong had. Als ik jullie was zou ik die misschien ook gaan gebruiken want dan heb je naar mijn mening vee duidelijker of en wanneer je een eisprong hebt.  Ik kan je niet vertellen hoe een traject verloopt wanneer je naar de huisarts gaat dat za voor iedereen anders zijn, ik hoop dat dat voor jullie niet nodig is en dat jullie snelnin verwachting mogen raken!
 
Hi KHCO,
gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat het in een keer gelukt is! Ik heb ook een paar maanden ovulatie testen gebruikt. Helaas lukte het daar mee ook niet.. 
 
Hoi Nicole, goh dat wist ik niet wat balen zeg! Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik het zo moeilijk vond dat het ook niet in 1 keer lukte maar dat kwam mede doordat ik niet altijd op de juiste tijden sex had gehad met mijn man. Uiteindelijk losgelaten en toen na een jaar op vakantie zwanger geworden. Maar het was echt frustrerend. Je eisprong houdt zich goed verstopt, omdat je lichaam al eens zwanger is geworden zou je toch kunnen stellen dat er wel eisprongen zijn! De dokter zal je hoogstwaarschijnlijk, indien het nu nog niet gelukt is, door verwijzen naar een gynaecoloog en omdat een familielid van mij dit nu doormaakt weet ik dat die middels een echo je eitjes kunnen zien en kunnen zien groeien en dus ook aangeven wanneer ze ongeveer springen ;)
nogmaals hoop dat je er met je temperatuur uit komt maar vooral dat je snel zwanger mag worden 
 
Hoi Kimberly , sensitest is het merk
google maar eens ovulatietesten van sensitest. Zijn dipsticks en niet zo duur en makkelijk besteld 
succes! 
 
Terug
Bovenaan