voor het eerst vrijen na de bevalling

Hoi meiden

Ppff, ik had niet gedacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben, vrijen voor het eerst na de bevalling. Het is bijna 7 weken geleden dat m'n kind geboren is, maar ik zie er zo tegenop. Hebben meerdere daar last van. Ik vind het heel erg vervelend ook vooral voor mijn man, het gevoel dat ik hem tekort doe.. Ik vloei niet meer, maar ben denk ik erg bang voor de eventuele pijn...



 
Wij hebben na drie of vier weken weer gevreeën. Ik was ingeknipt maar dat was toen al weer goed genezen. De eerste keer hebben we het rustig aan gedaan en hadden we de afspraak dat als het pijn zou doen bij mij dat we er die keer gewoon mee zouden stoppen en het een volgende keer weer proberen. Ik vond het de eerste keer erg spannend maar ik moet zeggen dat het helemaal geen pijn heeft gedaan. Als ik jou was zou ik het gewoon met je man/vriend bespreken en goed de tijd voor die eerste keer nemen. Gaat vast en zeker goed! In ieder geval succes ermee.
 
Hoi,

Mijn zoontje is nu bijna 10 maanden en bij mij doet het nog steeds pijn. Ik was ook ingeknipt maar dat is wel genezen. Bij mij blijft het inwendig pijn doen. Mijn partner heeft er begrip voor en doet heel voorzichtig.
 
Als jij er nog niet aan toe bent, dan wachten jullie toch gewoon nog even?? Volgens mij was ons zoontje ook al wel 2,5 maand (misschien ook wel 3) toen wij weer voor het eerst gevreeen hebben.
 
Hallo,

Bij ons was de eerste keer weer na 8 wkn en dat was erg pijnlijk, gelukkig heb ik een hele geduldige partner en deden we alles in mijn tempo. Wat ons ( mij) uiteindelijk goed geholpen heeft was glijmiddel. Pas nu na 8 maanden kan ik zeggen dat het weer als vanouds begint te worden zonder pijn. Dit is natuurlijk bij iedereen verschillen, je hoort ook regelmatig dat het wel een jaar kan duren voordat het weer eens op gang komt. Ik zou zeggen ,doe rustig aan stapje voor stapje en ga niets forceren, er zijn toch ook andere manieren om je man te bevredigen en je moet het zeker niet alleen om hem willen doen, als jij er nog niet klaar voor bent zal hij toch echt even moeten wachten anders gaat het tegen je zin in en dat werkt helemaal niet.

Suc6 en geniet ervan.
 
bij mij deed het de eerst keer ( na 8 weken) behoorlijk pijn. Na 4 keer rustig aan gevreeen te hebben, is de pijn verdwenen en is het nu weer als van ouds. Succes !
 
Het is aan te raden de eerste keer glijmiddel te gebruiken! Wij hebben na 6 maanden pas weer gevreeën. En dat ging goed, anders, maar goed! Pas doen als je er aan toe bent!
 
Terug
Bovenaan